حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: جانشین IPhone SE در اواخر آگوست رونمایی می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، موبایل

آیفون SE هیولای عجیبی است: در حالی که که برادر بزرگترش فراگیرتر از آن است، این هیولای کوچک طرفداران خود را شگفت زده کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در یک آزمایش رضایت مشتری SE در صدر لیست قرار گرفت، و  نظرسنجی ما نیز نشان داد که ۸۴ درصد از خواننده های ما علاقه مند به دیدن نسخه ۲۰۱۷ آن می‌باشند. به معنای دیگر مشتریان عاشق SE هستند.

می‌توان تصور کرد که برخی از شنیدن پیش بینی موسسه چینی Jiutang مبنی بر اینکه این جانشین به زودی عرضه نمی‌شود ناراحت شدند. اما تمام امید از دست نرفته است، وبسایت فرانسوی iGeneration ادعا می‌کند که منبع آنان کاملا خلاف این موضوع را نشان می‌دهد و جانشین IPhone SE به زودی معرفی می‌شود. و اگر بخواهیم دقیق باشیم، در انتهای آگوست اپل محصولات پاییزی خود عرضه می‌کند، و  اپل دو رویداد جدا برای گوش‌های جدید خود برگذار می‌کند. در انتهای آگوست شاهد عرضه SE2 خواهیم بود در حالی که آیفون ۸ در اوکتبر معرفی می‌شود. اشاره ایی به IPhone 7s  و IPhone 7s Plus نشده است.

همچنین به قیمت احتمالی این محصول در اورپا اشاره شد: ۳۹۹ یورو که کمتر از SE اولیه با قیمت ۴۸۹ یورو است. این قیمت معادل ۴۰۰ دلار آمریکا است که قیمتی کاملا رقابتی با توجه به قیمت ۵۰۰ دلاری نسخه اولیه است.

اگرچه نمی‌توان کورکورانه به این خبر اعتماد کرد زیرا از منبعی ناشناس و از سایتی تقریبا ناشناس بدست آمده است. اما این وبسایت در گذشته نیز در مواردی درسته بوده است مانند وجود نسل ۶ آیپاد تاچ. با توجه به موفقیت SE کاملا منطقی است که اپل جانشینی برای آن عرضه کند، پس ما ترجیح می‌دهیم که خوش بینانه به این موضوع نگاه کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید