حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از رابط کاربری MIUI9 را تماشا کنید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، شیائومی

شیائومی قرار است تا از رابط کاربری خود رونمایی کند و این کار را در روز رونمایی از تلفن همراه جدید خود یعنی Mi 5X گذاشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز تصاویری رسمی از رابط جدید شیائومی به بیرون آمده است و می‌توانیم نگاهی کوتاه و سریع به آنها داشته باشیم.

حالت تقسیم صفحه نمایش:

این یکی از ویژگی‌های اصلی در اندروید ۷٫۰ بود که رابط کاربری شیائومی فاقد داشتن همچین ویژگی بود. حالا با ارائه این رابط کاربری شیائومی این قابلیت را نیز به رابط کاربری خود آورده است تا کاربران بتوانند نهایت لذت را از تلفن همراه خود ببرند. همچنین جالب است بدانید که این رابط کاربری قرار است تا برای تلفن همراهی قدیمی از شیائومی یعنی Mi2 در کنار Mi2S عرضه شود.

البته این به این معنی نیست که بعد از دریافت این رابط کاربری شما قادر به استفاده از این ویژگی هستید و شیائومی تنها مدل‌های خاصی را برای این قابلیت در نظر گرفته است. گوشی‌های پشتیبانی کننده از این ویژگی: (Mi 6, Mi MIX, Mi Note 2, Mi Max, Mi Max 2, Mi 5, Redmi Note 4X) هستند.

میانبر‌های قفل صفحه:

در این بخش نیز شاهد تغییرات زیادی هستیم و در میانبر‌های صفحه نمایش شاهد وجود برنامه‌های: (Mi Home ، Mi Remote ، Mi Pay ، Transport Card و میانبر لمسی چراغ قوه) هستید اما امیدواریم این حالت‌ها به صورت همیشگی نباشند و بتوان آنها را به صورت دستی شخصی سازی کرد.

 

تم‌های جدید:

شیائومی در این رابط کاربری جدید از تم‌های جدیدی نیز استفاده کرده است. شما می‌توانید بعد از آپدیت به MIUI9 از تم‌های مختلف و زیبایی استفاده کنید و زیبایی خاصی را به تلفن همراه خود ببخشید.

در ادامه می‌توانید تصاویری از تم‌های جدید رابط کاربری جدید شیائومی را مشاهده کنید.

نظر شما درباره رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟ آیا شیائومی به حرف کاربران خود گوش داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji