حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] رونمایی از نخستین رسان ایرانی با قابلیت پرداخت موبایلی در الکامپ

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، مطالب ترنجی

شرکت داده ورزی سداد، روز جمعه گذشته هم زمان با آغاز به کار نمایشگاه الکامپ بیست و سوم، بهره برداری رسمی از نرم افزار پیام رسانی موبایلی «بله» را آغاز کرد.

ستاد خبری الکامپ- نرم افزارپیام رسان بله، نخستین اپلیکیشن پیام رسان ایرانی با قابلیت انجام تراکنش‌های مالی است.

در بستر این اپلیکیشن، علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت و درخواست پول، امکان گفت‌وگو، ارسال  فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم هست.

بر اساس این گزارش، وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات نیز روز یکشنبه در دیدار از غرفه سداد گفت: راه اندازی اپلیکشن “بله” که امکان پرداخت و درخواست پول روی شبکه اجتماعی را فراهم می‌کند، نیاز ضروری مردم است و از آن مثل کارت‌های شتاب استقبال خواهد شد.

محمود واعظی افزود: ازبرنامه‌هایی که وزارت فناوری ارتباطات به جد پیگیر و حامی آن است، راه اندازی شبکه‌های اجتماعی بومی بویژه شبکه‌های پرداخت است؛ زیرا مزایای بسیار زیادی از نظر حریم خصوصی و مسائل اقتصادی برای مردم دارد.

وی با قدردانی از بانک ملی بابت راه‌اندازی این پیام‌رسان، اظهار امیدواری کرد که بانک‌های دیگر نیز ارایه خدمات پرداخت بربستر شبکه اجتماعی را جدی بگیرند. 

در جریان بازید محمود واعظی از گروه داده ورزی سداد در نمایشگاه الکامپ که نصرالله  جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات  و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ داده ورزی سداد حضور داشتند “فرامرزخالقی” نایب رییس ومدیرعامل این هلدینگ درباره طراحی شبکه اجتماعی پرداخت، سامانه بام بانک ملی و پروژه‌های نرم افزاری این شرکت در حوزه بانکداری نوین توضیحاتی ارائه کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com