حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ۹۶] رییس سازمان نصر کشور در همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات اعلام کرد: الکامپ، نمایش خوبی از رشد شتابان فاوا در کشور است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات به عنوان نخستین همایش تخصصی در الکامپ، در سومین روز از برپایی نمایشگاه برگزار شد.

ناصر عالی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در این همایش گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات در سه سال گذشته توسعه فراوانی داشته و اقتصاد بدون فاوا معنا ندارد. اگر تا چند سال پیش عده زیادی گوشی هوشمند نداشتند، اکنون استفاده نکردن از این گوشی‌ها عجیب تلقی می‌شود.

وی افزود: سرعت رشد و تحول در حوزه فاوا را می‌توان به خوبی در سه دوره اخیر نمایشگاه الکامپ مشاهده کرد و این رویداد هم پا با حوزه فاوا، رشد سریعی را تجربه کرده است.

سعادت با بیان این که نمایشگاه بیست و دوم و بیست و سوم با کمتر از ۶ ماه فاصله برگزار شد گفت: در همین ۶ ماه هم تعطیلات عید، ماه مبارک رمضان و انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر گذاشتیم تا عملا سه ماه کاری برای برگزاری این نمایشگاه فرصت داشته باشیم. با این حال دوره بیست و سم نسبت به دوره گذشته که خود بزرگ‌ترین دوره الکامپ بود، ۷۰ درصد رشد داشته است.

رییس سازمان نصر کشور با بیان این که در سال گذشته حدود ۵۷۰ شرکت و ۲۲۰ استارتاپ در الکامپ حضور داشتند گفت: در این دوره بیش از ۸۰۰ شرکت و ۴۵۰ استارتاپ، در این رویداد بزرگ حضور یافته‌اند.

وی با بیان این که فناوری اطلاعات در همه دنیا در حال رشد است گفت: خوشبختانه ما نیز در کشور با این رشد و شتاب جهانی هم‌پا شده‌ایم و امیدوارم نتایج اقتصادی آن شامل هم شرکت‌های قدیمی حوزه و هم کسب و کارهای نوپا شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com