حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸۴۵ در پی درخواست کوالکام برای ممنوعیت ورود آیفون رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون

در اوایل امسال ما اطلاعاتی از پردازنده موبایل اسنپدراگون ۸۴۵ دریافت کردیم که شایعه شده بود به عنوان پرچمدار جدید شرکت کوالکام معرفی خواهد شد. امروز در لیست منتشر شده از پردازنده‌های کوالکام این پردازنده رویت شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گزارش‌های اولیه اسنپدراگون ۸۴۵ را اولین تراشه ۷ نانومتری نامیده است که عملکرد ۲۵ تا ۳۵ درصدی بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸۳۵ دارد اما در ادامه این شایعه پردازنده ۷ نانومتری برای تولید انبوه در سال آینده اماده نخواهد شد. Samsung Galaxy S9 به عنوان اولین گوشی استفاده کننده از این پردازنده شایع شده است، شرکت LG هم در ماه مه اعلام کرد که از پردازنده پرچمدار جدید کوالکام در پرچمدار نسخه جهانی ۲۰۱۸ اش استفاده خواهد کرد.

درحالی که اسنپدراگون ۸۴۵ به طور رسمی معرفی نشده است ولی به دلیل شکایت شرکت کوالکام از اپل آن را در سندی در کمیسیون تجارت بین المللی نشان داده است. این شرکت درخواست ممنوعیت ورود آیفون را به ایالات متحده امریکا صادر کرده است در پی این درخواست لیستی از ثبت اختراع‌های خود منتشر کرد که در این لیست نام اسنپدارگون ۸۴۵ نیز ثبت شده است که در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

نظر شما درمورد پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۴۵ چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

تا ویژگی خاص و جدیدی نداشته باشه نمیتونه خیلی مهپ باشه
قوی تر شدن بیست تا سی درصدی بدون ویژگی جدید نمیتونه برای من هیجان انگیز باشه

Yas

فکر نمیکنم این پردازنده ب اس٩ برسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور