حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقاومت گلکسیJ5 Pro 2017 در مقابل آیفون۷ در برابر آب

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، تماشا کنید، سامسونگ

خیلی از افراد دوست دارند تا زمانی که به استخر می‌روند تصاویر زیبایی را در زیر آب به ثبت برسانند اما نمی‌دانند که آیا تلفن همراه آنها توان تحمل چه قدر فشار در آب را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی جی۵پرو ۲۰۱۷ محصول جدیدی از سامسونگ است که از ویژگی ضدآب بودن بهره نمی‌برد اما شاید افرادی هستند که بخواهند بدانند که این گوشی تا چه حد توان مقاومت در آب را دارد. در مقابل این تلفن همراه ما آیفون ۷ را داریم که از ویژگی ضدآب بودن بهره می‌برد و می‌توان اطمینان داشت که این تلفن همراه در زیر آب نیز به راحتی کار می‌کند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیو مقاومت این دو تلفن همراه را در زیر آب تماشا کنید.

[aparat id=”7WHIK”]

اگر ویدیو را تماشا کرده باشید مشاهده کردید که گلکسی جی ۵ پرو به شدت به آب حساس است و اگر قصد خرید آنرا دارید به فکر حتی یک ثانیه زیر آب بردن آن نباشید زیرا تحمل این گوشی در مقابل آب بسیار ضعیف است و مشاهده کردید که این گوشی در کمتر از ۵دقیقه دچار مشکلات زیادی شد. از طرفی دیگر آیفون ۷ به راحتی توانست از این تست سالم بیرون آید و نگرانی شمارا از خاطر ضدآب بودن این گوشی رفع کند.

البته باید این را نیز در نظر داشته باشید که هم از نظر قیمتی تفاوت زیادی میان این دو گوشی است و از جهتی دیگر گلکسی جی۵ پرو از ویژگی ضدآب بودن بهره نمی‌برد اما این ویدیو را برای آن دسته از افراد قرار دادیم که همیشه دوست دارند بدانند که که تلفن همراه‌هایی که از ویژگی ضدآب بودن برخوردار نیستند تا چه حد می‌توانند در زیر آب مقاومت داشته باشند

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji