حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] خبر مهم وزیر ارتباطات: مدل جدید فروش اینترنت تصویب شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

وزیر ارتباطات از تصویب مدل جدید فروش اینترنت بر مبنای اتصال و فروش به جای حجم خبر داد و گفت: کاربران مطابق با سرعت موردنیاز می‌توانند اینترنت خریداری کنند.

محمود واعظی در مراسم رونمایی از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه طرح توقف فروش حجمی اینترنت به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسید، گفت: فروش اینترنت از این پس مطابق با سرعت خواهد بود.

وی گفت: از این پس به جای فروش حجم اینترنت، اتصال اینترنت خواهیم داشت و کاربران براساس نیازمندیهای خود در جداول درنظر گرفته سرعت مورد نظرشان را خریداری می کنند.

واعظی گفت: در این مصوبه کف سرعت اینترنت برای کاربران کم مصرف ۵١٢ کیلوبیت درنظر گرفته شده و سرعت یک مگابیت، ٢ مگابیت، شش مگابیت و ١۶ مگابیت نیز در این مصوبه دیده شده است.

واعظی ادامه داد: محدودیت سرعت در شبکه ملی اطلاعات را برداشتیم. به این معنی که چندبرابر حجم دسترسی به اینترنت بین المل کاربران می توانند از سایتهای داخلی استفاده کنند.

واعظی همچنین با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های فنی شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد: امروز نگران تولید محتوا روی شبکه ملی اطلاعات هستیم و باید با مقررات گذاری کسب و کارهای این حوزه را تسهیل کنیم.

وی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست که با پلتفرم‌های کسب و کار اینترنتی مانند مغازه داران سنتی رفتار نکنند چرا که فیلترینگ یک شبه این کسب و کارها آنها را نابود می کند.

وزیر ارتباطات با اشاره به حضور موفق بیش از ۴۵٠ استارتاپ در نمایشگاه الکامپ گفت: باید فضای قوانین و مقررات را برای فعالیت این جوانان تسهیل کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji