حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل‌پیکسل۲ احتمالا اولین تلفن‌همراهی باشد که از اسنپدراگون ۸۳۶ استفاده می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

گوگل قرار است تا گوشی جدید خود را به زودی‌زود معرفی کند و جای تعجب نیست اگر شاهد وجود اخبار‌هایی در خصوص سخت افزار و شکل ظاهری این تلفن همراه در این چند وقت باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در آخرین گزارشات و شایعات بدست آمده از این گوشی احتمال استفاده از پردازنده اسنپدراگون۸۳۶و تبدیل شدن این گوشی به اولین گوشی با پردازنده ۸۳۶ زیاد است.

این نسخه از پردازنده اسنپدراگون ، نسخه قوی تر شده اسنپدراگون ۸۳۵ است. چیزی که حال در حال مشاهده آن بر روی گلکسی اس۸ با پردازنده ۸۳۵ نسبت به نسل قبل شاهد هستیم.

البته شایعات دیگری در خصوص اولین گوشی استفاده کننده از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ است که به گفته شایعات این تلفن همراه ممکن است که گلکسی نوت۸ باشد.

البته احتمال استفاده گوگل از این پردازنده در گوشی جدید خود بیشتر است زیرا گوگل پیکسل اولین گوشی بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌‎برد.

البته پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ نیز آنطور که فکر می‌کنید دگرگون شده نیست و از همان پردازنده گرافیکی و هسته‌های پردازشی استفاده می‌کند با این تفاوت که مقداری از نظر فرکانسی دچار تغییر شده است. این تغییر به بهبود عملکرد کلی دستگاه نیز تاثیر زیادی دارد.

هیچ کدوم از این حرف‌ها هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند و تنها شایعاتی هستند که قبل از معرفی هر محصول به بیرون می‌آیند.

نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji