حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو تبلت تاشوی خود را در Lenovo Tech World 2017 به‌ نمایش گذاشت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | لنوو

لنوو در سال گذشته در طول نمایشگاه Tech World، محصول جدیدی را به نمایش گذاشت که توجه همگان را به خود جلب کرد. Meghan McCarthy که از ویدیوهای زیادی از دستگاه‌های مختلف را در یوتیوب منتشر می‌کند، یک گوشی تاشو را به نمایش گذاشته بود که آن را بر روی مچ خود قرار داده بود. او همچنین یک تبلت را که با خم شدن، اندازه‌ی آن به یک فبلت می‌رسد، نشان داد و آن را بر روی گوش خود، همانند یک گوشی هوشمند قرار داده بود. امروز، لنوو در نمایشگاه خود که هر ساله برگزار می‌شود، تبلت تاشوی جدید خود را به نمایش گذاشته‌است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

امروز، این شرکت از طرح اولیه لنوو Folio در جریان Lenovo Tech World رونمایی کرد. این دستگاه به یک صفحه‌نمایش تاشو مجهز شده است که می‌تواند اندازه‌ی آن از ۵.۵ اینچ به ۷.۸ اینچ یا برعکس تغییر کند. رزولوشن این دستگاه ۱۴۴۰ در ۱۹۲۰ و دارای چیپست اسنپدراگون ۸۰۰ سال ۲۰۱۳ در کنار e-SIM و اندروید ۷ است. این هنوز یک دستگاه اولیه محسوب می‌شود و خبری از تولید انبوه آن نیست.

ویدیویی که در پایین قرار دارد، طرح اولیه لنوو Folio را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این تبلت تاشو در سال آینده برای تولید انبوه آماده باشد.

[aparat id=”goJXy”]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

بابا دمش گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی