حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت گلگسی اس۸ و گلگسی اس۷

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ

خیلی از افراد در هنگام خرید گوشی به این موضوع فکر می‌کنند که آیا با خرید پرچمدار حال حاضر برند مورد نظر می‌توانند به اختلاف چشم گیری در زمینه سرعت دست پیدا کنند یا با همان هزینه که در حال حاضر دارند می‌توانند پرچمدار سال پیش آن شرکت را خریداری کرده و با اختلاف کمی از گوشی خود لذت ببرند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این قسمت از تماشا کنید ترنجی برای شما ویدیو‌ای از مقایسه سرعت پرچمدار حال حاضر و سال پیش سامسونگ یعنی گلگسی اس۸ و گلگسی اس۷ را آماده کرده‌ایم که نشان می‌دهد با هزینه کمتر نیز می‌توانید به همان اندازه که انتظار دارید تلفن‌همراه شما با پرچمدار حال حاضر اختلاف داشته باشد.

[aparat id=”pZ2l5″]

اگر ویدیو را تماشا کرده باشید متوجه شدید که گلگسی اس۸ و گلگسی اس۷ واقعا به یک اندازه و با اختلاف بسیار کمی می‌توانند دو انتخاب در سبد خرید شما باشند. اما اگر نگاهی به بروزرسانی‌‌های سامسونگ و صفحه نمایش زیبای گلگسی اس۸ داشته باشید به نظر می‌رسد اختلاف نه چندان زیاد قیمتی را می‌توانید کنار بگذارید و از یک تلفن همراه پرچمدار نهایت استفاده را بکنید اما اگر نگرانی از این بابت ندارید می‌توان گفت گلگسی اس۷ هنوز مانند یک پرچمدار قدرت دارد.

نظر شما درمورد این دو تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji