حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر رسمی بخش زامبی بازی Call Of Duty: WWII منتشر شد

بر کسی پوشیده نیست که بازی Call Of Duty: WWII  دارای بخش زامبی خواهد بود; در چند سال گذشته حالت زامبی بخشی جدا ناشدنی از این بازی شده است. سرانجام اکتیویژن از بخش زامبی بازی Call Of Duty: WWII با یک تریلر رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به اینکه بازی در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد تعجب آور نیست که بخش زامبی بار دیگر بر روی زامبی‌های نازی تمرکز کند، که نام این حالت نیز هست. تریلر فاش می‌کند که همانند سال‌های گذشته این بخش زامبی نیز دارای خط داستانی متمرکز بر روی کشتن زامبی ها است.

[aparat id=”zQ2ad”]

تریلر این بازی در پنل شرکت  Activision در کامیک‌کان سن دیگو منتشر شد. بازیگرانی چون David Tennant (دکتر هو)، Elodie Young (دردویل)، Udo Kier( بلید) و Kathryn Wimmicik( وایکینگ‌ها) در این بخش ظاهر خواهند شد. همچنین حضور Ving Rhames( پالپ فیکشن) نیز تایید شده است.

اکتیویژن می‌گوید که حالت زامبی بازیکنان را به دخمه‌های پر پیچ و خم آزمایش‌های اسرارآمیز نازی می‌برد، که طی آن زامبی‌های وحشتناک خلق می‌شدند. داستان در باره‌ی گروهی است که در تلاش هستند تا سازمانی به نام Axis Powers که دارای مکانی است که ناز‌ها ها در آن در حال ساختن ارتشی از مردگان متحرک هستند را از بین ببرند.

Glen Schofield، موسس استدیوی Sledgehammer، در مصاحبه‌ایی ادعا کرد ” این بازی شبیه هیچ یک از بازی‌های دیگر نیست; ما بازیکنان را به مکان‌های بسیار تاریک و شوم می‌بریم. این یک تجربه عالی از ترس است”

Call of Duty: World War II در سوم نوامبر برای PS4 ،Xbox one  و PC منتشر می‌شود.  بتایی قبل از عرضه وجود دارد که می‌توانید با پش خرید این بازی در آن شرکت کنید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید