حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۸ (iPhone 8) در ابتدا به صورت محدود عرضه می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

نزدیک به ۲ ماه از رونمایی اپل از پرچمدار جدید خود باقی مانده اما شایعات روز به روز بیشتر می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق رسم هر ساله، اپل در ماه سپتامبر یا اواخر شهریور طی مراسمی به رونمایی از پرچمدار، محصولات و البته نسخه جدید ios خود می‌پردازد. هرچه به این رویداد نزدیکتر میشویم، شایعات قوت بیشتری پیدا می‌کنند.

اما طبق گزارشی از موسسه جی پی مورگان پرچمدار آینده اپل ممکن است با کمی تاخیر و در اواخر ماه سپتامبر عرضه شود اما تنها در تعداد محدود. همچنین شایعاتی در مورد اسم این محصول گفته شده است که نشان می‌دهد ممکن است پرچمدار جدید اپل با اسم IPhone 7s یا IPhone 8 به بازار عرضه شود.

یکی از شایعات پخش شده پیرامون این محصول از استفاده‌ی اپل از صفحه نمایش‌های اولد در پرچمدار آینده‌ی خود خبر میدهد که رادهال، از موسسه جی پی مورگان دلیل تاخیر احتمالی و عرضه محدود این پرچمدار را مشکلات مربوط به ترکیب صفحه نمایش اولد و تاچ آی دی بیان کرده است.

اما رادهال که پیش‌تر، پیش‌بینی فروش ۹ میلیون آیفون ۸ را کرده بود، اکنون و با شرایط به‌وجود آماده این رقم را پایین‌تر آورد و تنها نزدیک به ۲ میلیون بیان کرد.

او همچنین در ادامه قیمت متوسط آیفون جدید را که پیش‌تر ۶۸۱$ اعلام کرده بود، با توجه به شرایط به‌وجود آمده و همچنین عرضه ی محدود به ۶۲۹$ کاهش داد.

همچنین رادهال معتقد است اپل می‌تواند در اولین فصل مالی سال ۲۰۱۸ (۳ ماه اول سال میلادی)، با توجه به شرایط موجود و عرضه ی محدود، قیمت متوسط فروش پیش‌بینی شده را از ۷۱۷$ به ۷۵۹$ برساند. هرچند که او عرضه ی محدود پرچمدار اپل را باعث افت ۷ میلیاردی سود این شرکت در سه ماهه‌ی منتهی به سال نو می‌داند.

در آخر باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا کجا حقیقت پیدا خواهند کرد و ادعاهای رادهال (تحلیلگر JP morgan) تا چه حد درست از آب در می‌آید.اما نظر شما درباره پرچمدار آینده‌ی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پدرام بختیاری