حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محتویات جعبه مادربرد ایسوس X399 ROG Zenith Extreme پیش از معرفی، فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، سخت‌افزار

همان طور که می‌دانید، امروزه حفظ جزئیات محرمانه محصولات سخت‌افزاری از چشم عموم کاری دشوار شده است. اخیرا تصاویری از مادربرد آینده شرکت ایسوس با نام X399 ROG Zenith Extreme توسط فردی ناشناس از Chiphell منتشر شده است که نوید معرفی مادربردی جدید را با پلتفرم معرفی نشده کمپانی AMD تحت نام Ryzen Threadripper می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
براساس آنچه که تا کنون می‌دانیم، این مادربرد تنها پرچمدار E-ATX در کنفرانس آنلاین AMD خواهد بود (گرچه فکر نمی‌کنیم کمپانی MSI دست خالی در این رویداد حاضر شود). با توجه به تصاویر منتشر شده و تایید یکی از نمایندگان ایسوس می‌توان انتظار یک مادربرد پرچمدار را داشت. نکته جالب این است که این مادربرد از نظر ظاهری تقریبا یکسان با پرچمدار این شرکت بر روی پلتفرم X299 اینتل یعنی Rampage VI Extreme بوده که خود نوید پرچمداری کوبنده را از سوی این شرکت می‌دهد.

ایسوس همراه این مادربرد پرچمدار، ادوات جانبی کاملی را عرضه خواهد کرد تا بین رقبا بدون هیچ کم و کاستی ظاهر شود. برای مثال می‌توان به پل‌های SLI HB و ROG DIMM2 اشاره کرد. همچنین یک کارت توسعه PCIe Ethernet نیز در بسته بندی دیده می‌شود. طبق تصاویر منتشر شده از این مادربرد، تغذیه پردازنده از دو کانکتور ۸ پین EPS تامین شده که مصرف پردازنده‌های جدید AMD را نشان می‌دهد. X399 ROG Zenith از یک هیت سینک بزرگ بر روی مدار تغذیه و چیپست بهره برده است که با توجه به مشکلات گزارش شده از گلوگاه حرارتی در مادربردهایی با پلتفرم X299، ضروری به نظر می‌رسد.
علاوه بر آن، این مادربرد دارای ۸ اسلات DIMM DDR4 و ۴ اسلات توسعه PCI Express با لحیم کاری اضافی برای پشتیبانی از کارت گرافیک‌های سنگین بوده، اما اثری از نمایشگر دیجیتالی بر روی این برد دیده نمی‌شود که برای یک مادربرد E-ATX شرم‌آور است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات فنی دیگری از این محصول در دسترس نیست.

به نظر شما، آیا این مادربرد می‌تواند در بین رقبا موجب سرافرازی کمپانی ایسوس شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا