حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین دوگانه به همراه بزرگنمایی ۳ برابر؟ ویژگی‌های جدیدی که از گلکسی نوت ۸ انتظار داریم

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، سامسونگ، شایعات، موبایل

با گذر از گلکسی اس۸ و اس۸+ می‌توانیم نگاه پیش‌بینانه خود را به آینده بدوزیم، به گلکسی نوت۸، به تازگی سامسونگ اعلام کرد که مراسم رونمایی نوت ۸ در ۲۳ آگوست روی می‌دهد، جایی که با اطمینان می‌توان گفت که دنیا می‌تواند این فبلت را ببیند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات و نکات بسیاری درباره‌ی گلکسی نوت فاش شده است، به علاوه گفته‌ی DJ Koh ” من با گوشی بهتر و امن‌تر و خلاقانه تر، گلکسی نوت ۸،  باز می‌گردم” باعث می‌شود هیجان زده تر شویم.

حال ۸ ویژگی که از گلکسی نوت ۸ انتظار داریم:

۱- ماژول دوربین دوگانه

این روز ها دوربین‌های دوگانه در بسیاری از گوشی‌ها استفاده می‎شوند، ترکیب لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۳ مگاپیکلسی عریض که بنا برگفته برخی برای نوت ۸ آماده شد است، ممکن است از سرمایه گذاری‌های سامسونگ در زمینه Core Photonic  ، الگوریتمی برای سنسورهای چندگانه برای ارتقاع‌ عملکرد در نور کم، نقشه برداری ۳ بعدی، و تخمین فاصله باشد. پتنتی که سامسونگ برای دوربین دوگانه ثبت کرده لرزشگیر اوپتیکال و  زوم ۳X را نشان می‌دهد‌. Ming-chi Kou اشاره می‌کند که شاید سنسورهای گلکسی نوت ۸ بازی دوربین‌های دوگانه را مهم سازد.

۲- نمایشگر ۶٫۲ اینچی Infinity

کمی منطق  به همراه آخرین رندرهای فاش شده، پیشنهاد می‎هد که سامسونگ طراحی کم حاشیه اس۸ را برای نوت ۸ نیز استفاده می‌کند. گزارش‌های مختلف به نمایشگر ۶٫۳ اینچی که اندکی از اس۸+ بزرگتر است اشاره می‌کنند، اما  شایعات جذاب تری می‌گویند که ممکن است وضوح تصویر گلکسی نوت ۸ ۴k باشد.

اگر سامسونگ از نسبت ۱۸٫۵:۹ استفاده کند ، صفحه نمایش اس۸ را در گلکسی نوت۸ استفاده کرده است. یک پنل ۴k بر روی نوت ۸ می‌تواند ۴۴۲۸x2160 پیکسل باشد، نوار دکمه‌های مجازی در حدود ۱۰۰ پیکسل را اشغال می‌کند. با توجه به اینکه گلکسی اس۸ به صورت پیشفرض بر روی ۱۰۸۰ تنظیم شده است نمیدانیم که آیا سامسونگ از پنل ۴k استفاده خواهد کرد یا خیر. اگر این کار را انجام دهد، می‌تواند مانند نمایشگر اس۸ آن را UHD+ یا ۴K+  نام گذاری کند.

۳-طراحی با گوشه‌های زاویه دار تر

گفته شده که سامسونگ طراحی اس۸ و نوت ۸ را برای سال آینده در اس۹ و نوت ۹ استفاده می‌کند. در حالی که انتظار تغییر سالانه در این طراحی استاندارد شده نداریم، آخرین رندرهای فاش شده طراحی با گوشه‌های تیز تر را برای نوت ۸ در مقایسه با اس۸  به همراه حاشیه‌های کمتر  نشان می‌دهند. حالت کناره‌های نوت ۸ کمی تغییر داشته که ممکن است برای فضای قلم S pen بوده باشد.

۴- پردازنده نسل بعد Exynos 9 و یا اسنپدراگون ۸۳۵

نوت ۸ با پردازنده‌های نسل ۹ اگزینوس و اسنپدراگون ۸۳۵ از راه می‌رسد. اگر سامسونگ بخواهد فبلت خود را در  ایالات متحده به فروش برساند از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند در حالی که اگزینوس نسل ۹ هنوز معرفی نشده است. تنها چیزی که تابحال دیده شده است لیست شدن اگزینوس ۹۸۱۰ در پروفایل Linkedln یک مهندس آزمایش است. آخرین اگزینوس رونمایی شده توسط سامسونگ ۸۸۹۵ است که در گلکسی اس۸ وجود دارد. این امکان وجود دارد تا نوت با پردازنده‌ایی قوی‌تر از اس۸ معرفی شود

۵- ۶ گیگابایت حافظه رم

بنابر شایعات نوت ۸ همراه با ۶ گیگابایت رم و حافظه متغییر تا ۲۵۶ گیگابایت به بازار می‌آید. در حالی که مقدار رم به دلیل استفاده پیش از این در C9 pro در بازار چین، قابل باور است ، برای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی باید صبر کنیم. با اینکه شایعات در باره ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد اما ما به مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ اعقاد داریم.

۶- باتری کوچک‌تر با امنیت بیشتر

بجای باتری ۳۵۰۰mAh نوت۷ ،انتظار می‌رود سامسونگ از باتری ۳۳۰۰mAh که ممکن است برای خالی گذاشتن مقداری فضا در طراحی فشرده برای جلوگیری از حادثه باشد. احتمالا آزمایشات  باتری سامسونگ بسیار محتاطانه و سخت گیرانه تر است، دیگر نمیتوانیم برای اولین تست عمر باتری آن منتظر بمانیم تا مشخص شود که آیا این کاهش حجم کاهش عمر آن را در پی دارد.

۷- بلندگوهای دوگانه

چند تصویر شماتیک فاش شده اشاره می‌کنند که ممکن است نوت ۸ همراه با بلندگوهای دو گانه در بالا و پایین و صدای استریو باشد ، بنابراین این امکان وجود دارد که مقداری تمرکز بیشتر بر روی صدا و قدرت های مولتی مدیای گوشی باشد، اما مدارک بیشتری برای مشخصات این ویژگی وجود ندارد.

۸- قیمت گذاری جدید

قیمت نسخه کره‌ایی گلکسی نوت ۸ از ۱۰۰۰ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایت شروع میشود و تا ۱۱۰۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ میرسد. اگر به گذشته نگاه کنیم قیمت نسخه US احتمالا۱۰۰ دلار کمتر خواهد بود که همچنان نوت ۸ را گران تر از نوت ۷ می‌کند.

نظر خود را در باره گلکسی نوت ۸ و ویژگی‌های آن با ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید