حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Moto Z2 Force به باتری با ظرفیت ۲۷۳۰ میلی‌آمپر مجهز خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موتورولا

انتظار می‌رود گوشی هوشمند Moto Z2 Force هفته آینده در شهر نیویورک رونمایی شود. طبق آخرین گزارشات منتشر شده توسط Evan Blass، این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ ساخت شرکت کوالکام و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه این دستگاه در نسخه اصلی از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد اما در ایالات متحده تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند در بخش دوربین تغییرات زیادی را نسبت به نسل گذشته‌اش تجربه می‌کند به طوری که Moto Z2 Force برخلاف Moto Z Force که از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی بهره می‌برد به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است، اما این تغییرات به دوربین اصلی بسنده کرده و دوربین سلفی آن همانند Moto Z Force متشکل از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED خواهد بود.

اما تازه‌ترین شایعات حاکی از آن است که پرچمدار ۲۰۱۷ کمپانی موتورولا به باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد که نسبت به باتری قدرتمند ۳۵۰۰ میلی آمپری Moto Z Force پسرفت عظیمی محسوب می‌شود. استفاده از باتری کوچک‌تر احتمالا به دلیل نازک‌ترکردن بدنه بوده است، با این حال گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه این شرکت نیز از باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر بهره می‌برند که تصمیم کمپانی موتورولا برای کاهش ۲۲ درصدی ظرفیت باتری پرچمدار خود را کمی عجیب جلوه می‌دهد. هرچند اسنپدراگون ۸۳۵ کم مصرف بودن خود را در گوشی‌هایی نظیر گلکسی S8 و HTC U11 اثبات کرده است و شاهد عملکرد خوب این دو دستگاه با صفحه‌نمایشی بزرگتر از Moto Z2 Force بوده‌ایم، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با باتری کوچک‌تر از Moto Z Force عملکردی مشابه Moto Z را از خود به نمایش گذاشته و بتواند یک روز کامل را به دور از شارژر دوام بیاورد.

نظر شما درباره Moto Z2 Force چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا