حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو پرو۷ با پردازنده ۱۰نانومتری Helio X30 در TENAA ظاهر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، میزو

شایعات پس از شایعات. از آنجایی که داریم به روز رونمایی میزو پرو۷ نزدیک می‌شویم شایعات بیشتری درمورد این گوشی به بیرون می‌آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از آنجایی که چند روز به رونمایی از این تلفن همراه مانده است و قرار است این تلفن همراه در ۲۶جولای رونمایی شود تصاویر بیشتر و با جزئیات بیشتری از این تلفن همراه به بیرون آمده است.

به غیر از تصاویر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه نیز کم کم درحال افشا شدن است. گزارش‌ها حاکی از این هستند که این گوشی قرار است با پردازنده ۱۰نانومتری هیلو ایکس ۳۰ وارد بازار شود. همچنین قرار است تا این گوشی اولین گوشی دو دوربینه ساخت دست میزو باشد که از دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی IMX386 ساخت سونی برخوردار است. همچنین مواردی مثل صفحه نمایش دوم این گوشی با اندازه ۵٫۲اینچی وجود دارد که دارای رزولیشن فول اچ دی است.

سنسور اثر انگشت این گوشی قرار است در قسمت جلوی گوشی باشد و به غیر از وظیفه اصلی خود ، نقش دکمه خانه را نیز انجام دهد.

همچنین دوربین‌های دوتایی این گوشی به همراه نمایشگری در زیر آنها قرار است در سمت چپ در قسمت پشت تلفن همراه باشند. دکمه های کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه خاموش/روشن گوشی در سمت راست دستگاه قرار دارند.

میزو پرو قرار است در سه نسخه عرضه شود:

نسخه اول با ۶گیگابایت رم و ۶۴گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۱۳دلار

نسخه دوم با ۸گیگابایت رم و ۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۸۶دلار

و نسخه سومی از این تلفن همراه با اسم میزو پرو۷ پلاس قرار است با قیمتی نزدیک به ۵۶۰دلار عرضه شود که شایعه شده است که امکان استفاده از پردازنده اگزینوس در این نسخه زیاد است.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji