حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از نسخه طلایی مسی نوکیا ۸ (Nokia 8) به بیرون درز کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، نوکیا

این روزها حجم تصاویر منتشر شده از نوکیا ۸ آن قدر بالاست که احتمال می‌دهیم این گوشی هوشمند تا پایان ماه جاری به طور رسمی معرفی شود. حال تصاویر تازه‌ای که از نسخه طلایی مسی نوکیا ۸ در خط تولید آن منتشر شده، آغاز تولید این دستگاه را تایید می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویری که از نسخه طلایی مسی نوکیا ۸ منتشر شده، قطعا به عنوان یکی از رنگ‌های اصلی دستگاه عرضه نشده و احتمالا به طور جداگانه به عنوان نسخه‌ای ویژه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

البته این تصاویر تفاوت‌هایی با رندر‌هایی که در گذشته توسط Evan Blass منتشر شده بود دارد، برای مثال لوگوی Zeiss در کنار دوربین دوگانه آن قرار نداشته و دکمه هوم آن نیز بزرگ‌تر از تصاویر گذشته به نظر می‌رسد. همچنین هیچ امضایی برای اینکه بفهمیم این گوشی هوشمند توسط چه کسی ساخته می‌شود وجود نداشته که به خودی خود عجیب است.

البته احتمال می‌رود این تصاویر مربوط به به یک نمونه اولیه باشد که برای آماده کردن خط تولید پیش از تولید انبوه به کار گرفته می‌شود. همچنین ممکن است این تصاویر مربوط به نسخه جعلی آن نیز باشد. با این وجود قضاوت درباره این تصاویر بسیار ساده است به طوری که اگر این عکس‌ها واقعی باشند، کاربران باید برای تمیز نگه داشتن پنل پشتی درخشان آن تلاش زیادی کنند.

نظر شما درباره این نسخه ویژه از نوکیا ۸ چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeghh

یه جوریه پشتش شبیه این دیگ مسی هاست
رنگش اصلا قشنگ نیست
فکر نمیکنم اینجوری باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا