حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] قوه قضاییه، خدمات الکترونیکی‌اش را در الکامپ معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

قوه قضاییه و سازمان‌های ذی‌ربط این نهاد در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور یافته است.

ستاد خبر یالکامپ- قوه قضائیه با حضور در الکامپ، آخرین فناوری‌های جدید رایانه‌ای و نرم‌افزاری خود را در معرض دید علاقمندان گذاشته است.

براساس این گزارش، سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضاییه از جمله مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، مرکز ارتباطات مردمی، روزنامه رسمی کشور و سازمان زندان‌ها، در این نمایشگاه در سالن۳۸B حضور دارند.

قوه قضاییه چند سالی است که به سمت الکترونیکی شدن گام برداشته است که برای نمونه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اجرای ثبت الکترونیکی با ثبت آنی به توفیقات خوبی در این زمینه دست یافته است به گونه‌ای که در سال گذشته بیش از ۶٠ میلیون خدمات این سازمان به صورت الکترونیکی انجام شده است.

یکی دیگر از اقدامات الکترونیکی قوه قضاییه ابلاغ الکترونیکی است که از یک سال گذشته ابلاغ به صورت الکترونیکی به دست طرفین دعوا می رسد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی از تاریخ ۳۰تیر تا دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com