حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] دبیر شورای عالی فضای مجازی : مسوولان به الکام‌استارز بیایند تا توان شرکت‌های نوپای ایرانی را ببینند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

دبیر شورای عالی فضای مجازی در نخستین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ از سالن الکام‌استارز بازدید کرد و حضور گسترده استارتاپ‌ها در این بخش از الکامپ را فراتر از انتظار دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ستاد خبری الکامپ- ابوالحسن فیروزآبادی ضمن بازدید از برخی غرفه‌ها و صحبت با مدیران کسب‌وکارها و آشنایی با انواع خدماتی که غرفه‌های مختلف ارائه می‌دهند جو حاکم بر سالن را بسیار پرانرژی و سازنده توصیف کردند و از عوامل برگزاری نمایشگاه به دلیل ارتقای چشمگیر کیفی و کمی الکام‌استاز امسال نسبت به سال پیش تقدیر کرد.

فیروزآبادی درباره شرایط و نحوه برگزاری الکام‌استارز گفت: سال پیش هم از سالن الکام استارز بازدید کرده بودم، اما چیزی که امسال در این سالن مشاهده می‌کنیم بسیار فراتر از تصور ما درباره کسب‌وکارهای نوپا است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با دعوت از سایر مسوولان و تصمیم‌گیران برای بازدید از سالن الکام‌استارز گفت: باید همه با توانمندیجوانان ایرانی و نوآوری و پیشرفت شرکت‌های نوپا آشنا شوند.

وی در پاسخ به این سوال که نوآوری حوزه‌ای است که در آن همواره قانون نسبت به دستاوردهای نوآورانه تاخیر دارد گفت: اتفاقا برگزاری رویدادهایی از این دست باعث می‌شود مسوولان متوجه تغییراتی که در فضای اشتغال و کارآفرینی کشور به وجود آمده بشوند و با تعدد ذی‌نفعانی که نیازمند تغییر قوانین و وضع قوانین به‌روز و کارآمد هستند قانون‌گذاران هم به حمایت بیشتر از فضای کارآفرینی کشور بپردازند.

در ادامه بازدید فیروزآبادی از الکام استارز، مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال با وی درباره فیلتر شدن سایت‌های فین‌تک گفت‌وگو کرد. امیری با نشان دادن نمودار آماری افت چشمگیر درآمد این شرکت در اثر فیلترینگ و عدم بازگشت شرایط به حالت پیشین حتی پس از رفع فیلتر گفت: آن‌چه که در یک کسب‌وکار اینترنتی اهمیت دارد اعتماد کاربر است. هنگامی که یک سایت به هر دلیلی فیلتر می‌شود بسیاری از کاربران دیگر اعتماد سابق را به سایت و خدماتش نداشته باشند و لطمه‌های جبران‌ناپذیری به اعتبار و درآمد سایت وارد می‌شود.

فیروزآبادی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک شرکت‌های حاضر در الکامپ ابراز امیدواری کرد با رفع وانع قانونی و تسهیل در فرآیندهای راه‌اندازی کسب‌وکارها، اقتصاد ایران به شکوفایی‌ای که شایسته نام ایران است دست یابد.

براساس این گزارش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای امسال بزرگ‌ترین و مرغوب‌ترین سالن الکامپ (سالن ۸ و ۹) را به استارتاپ‌ها اختصاص داده است و حدود ۳۰۰ کسب و کار نوپا در این بخش حضور دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji