حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی کیو۸ معرفی شد: برادر کوچک وی۲۰

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی

الجی در سکوت خبری از تلفن همراه جدید خود به اسم Q8 رونمایی کرد . تمامی طرفداران این شرکت این گوشی را مدل کوچکتر الجی وی۲۰ می‌نامند.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تلفن همراه مثل الجی کیو۶ دارای صفحه نمایش ۱۸:۹نیست بلکه دارای صفحه نمایش ۵٫۲اینچی در قسمت بالای صفحه نمایشگر خود همانند الجی وی۲۰ دارد. همینطور اگر به پشت این تلفن همراه نگاهی داشته باشیم متوجه شباهت زیاد با الجی وی۲۰ می‌شوید.

این تلفن همراه به غیر از اینکه برادر کوچک الجی وی۲۰ است نشانه‌هایی از یک پرچمدار را نیز در خود دارد. این تلفن همراه دارای گواهینامه IP67 است. همچنین پردازنده این تلفن همراه اسنپدراگون ۸۲۰ است که خیلی بهتر از نسخه الجی کیو۶ است که با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ وارد بازار شده است.

از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به وجود ۴گیگابایت رم در کنار۳۲گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. اگر به بخش نرم افزار این گوشی مراجعه کنیم ، این گوشی از اندروید ۷٫۰ برخوردار است. همچنین قدرت پردازشی این گوشی از طریق باتری ۳۰۰۰میلی آمپری تامین می‌شود.

اگر نگاهی به پشت دستگاه بکنیم متوجه دوربین‌های دوتایی می‌شویم که به از ترکیب دو دوربین ۱۳ و ۸مگاپیکسلی بدست آمده‌اند.

همچنین برای دوربین سلفی این تلفن همراه از دوربینی ۵مگاپیکسلی با محدوده ۱۲۰درجه استفاده شده است که به شما کمک می‌کند به راحتی عکس‌های دسته جمعی بیاندازید.

و حالا صفحه نمایش این تلفن همراه ، این تلفن همراه از صفحه نمایش کوانتوم IPS برخوردار است. همچنین برای محافظ از این صفحه نمایش تلفن همراه با گوریلا گلس ۴ پوشیده شده است. صفحه نمایش این تلفن همراه می‌تواند تا ۵۰۰نیت روشنایی داشته باشد.

الجی کیو۸ قرار است این ماه به عرضه در آید.

نظر شما در مورد این تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji