حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Lenovo تلفن مفهومی انعطاف پذیر، دستیار هوش مصنوعی و چند طرح مفهومی دیگر را به نمایش گذاشت

شرکت لنوو بخشی از تصورات مردم را به نتیجه رساند و در نشست Lenovo Tech World این طرح‌های مفهومی را به نمایش گذاشت. باید به این نکته دقت کنیم که این محصولات هیچوقت به تولید انبوه نخواهند رسید اما امیدواریم از برخی قابلیت‌های این محصولات در آینده استفاده شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تلفن مفهومی Lenovo C plus

این تلفن بسیار انعطاف پذیر است حتی بیشتر از گوشی LG G Flex و از صفحه نمایش ۴.۳۵ اینچی AMOLED بهره می‌برد. هدف این گوشی هوشمند این است که آن را مانند یک دستبند استفاده کنید و می‌تواند به عنوان یک ساعت هوشمند برای شما عمل کند و نکته مهم این گوشی پشتیبانی از سیم کارت است.

دستیار دیجیتالی (CAVA (Context Aware Virtual Assistant

این دستیار از تشخیص چهره و پردازش زبان واقعی استفاده خواهد کرد و می‌تواند بر اساس تقویم کارهای روزانه را به شما توصیه کند.

پروژکتور هوشمند SmartCast+

این پروژکتور هوشمند چیزی بین پروژکتور Xperia Touch و دستیار امازون الکسا است و SmartCast+ قادر به شناسایی اشیاء و صداها است.

هدست واقعیت مجازی daystAR

DaystAR یک هدست واقعیت مجازی مستقل است که میدان دید ۴۰ درجه ای را ارائه میدهد و تمام پردازش خود را بدون نیاز به کامپیوتر یا گوشی هوشمند انجام می‌دهد.

نرم افزار سلامتی SmartVest

به لطف سنسورهای ECG ردیابی دقیق ضربان قلب و فشار خون شما فراهم شده است که بطور شبانه روزی درحال اندازه گیری این مقادیر هست.

 

نظر شما درمورد این طرح‌های مفهومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور