حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فوری: جزییات پنج محصول سونی که در IFA 2017 معرفی می‌شوند ، فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سونی

نمایشگاه IFA برلین چندین سال است که برگزار می‌شود و در طی این سال‌ها به دلیل اهمیت بیشتر تلفن‌های هوشمند ، این نمایشگاه اعلب به این دستگاه اختصاص یافته است. اگر دوست دارید که بدانید سونی در IFA 2017 چه محصولاتی با خود به آلمان خواهد آورد با ما در ترنجی همراه باشید…

سونی امسال در این نمایشگاه علاوه بر سه واکمن که خبرهای معرفی آن‌ها در IFA منتشر شده بود ، از دو واکمن دیگر نیز رونمایی به عمل خواهند آورد. سه واکمن از محصولات احتمالی سونی از سری میان رده A40 هستند. نام آن‌ها به ترتیب A45 با حافظه ۱۶ گیگابایت ، A46 با حافظه ۳۲ گیگابایت و A47 با حافظه ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

دو واکمن دیگر از سری ZX خواهند بود. ممکن است از تشابه این سری با سری پرچمدار XZ سونی تعجب کرده باشید. واکمن های جدید این سری به ترتیب ZX100 و ZX300 نام دارند که مدل ZX300 دارای نمایشگر تمام لمسی خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی در این خصوص منتشر نشده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

دارم تعجب میکنم بشدت
چرا این همه اشتباه
این واکمن zx هست نه xz
یک بار وب سایت رو ببینی یه سری هم به وب سایت سونی هم بزنی میبینی که سری واکمن سونی zx هست
یه جا نوشتی xz بعد نوشتی zx
خخخ خسته شدم

Pourya

سونی جان، فکر نمیکنی یه مقدار تعداد واکمن ها زیاده و احتمالا کمتر استقبال بشه؟ مخصوصا با اون قیمتهای نجومی برای دستگاهی که فقط آهنگ پخش میکنه؟؟ بهتر نیس بجای سرمایه‌گذاری روی واکمن، به گوشیهات بیشتر توجه کنی؟؟؟
با تچکر

FaRaZ SONY

سری بعد حتما با کازو صحبت میکنم که قبلش با شما یه مشورت بکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com