حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تولید حافظه‌های ۸ گیگابایتی HBM2 را افزایش خواهد داد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، سخت‌افزار

روز گذشته، شرکت سامسونگ اعلام کرد، طیف گسترده‌تری از تولید استک حافظه‌های ۸ گیگابایتی (GB) نوع HBM2 را بردست خواهد گرفت؛ با ترنجی همراه باشید.

امروزه بازار نیاز زیادی به حافظه های پر سرعت HBM2 دارد، شرکت سامسونگ نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو، یا به عبارتی می‌توان گفت رهبری در زمینه حافظه در جهان شناخته شده است. مصارف امروزه این نوع استک حافظه‌ها برای تولید سخت افزار‌هایی بکار می‌روند که جهت کارهایی مرتبط با هوش مصنوعی، محاسبات سنگین، تولید نماهای گرافیکی پیشرفته، سیستم های شبکه، و یا سرورهای سازمانی بکار خواهند رفت. که جهت رفع نیاز بازار به این نوع حافظه‌ها، همانطور که اشاره شد سامسونگ قصد دارد تا تولیدات خود را در این بخش افزایش دهد.

آقای Jaesoo Han در گروه فروش و بازاریابی حافظه در شرکت سامسونگ گفته است:

” افزایش تولیدات حافظه‌های HBM2 در حال حاضر فقط می‌تواند نیاز های فعلی را برطرف سازد، اما هدف ما این است تا طی تولیدات ما، نیازهای شرکت های تولید کننده جهانی سیستم‌ها در زمینه IT به موقع تامین کافی از این بخش را جهت بروز رسانی تولیدات خود را داشته باشند. ما همچنان به ارئه خط تولیدات حافظه‌های HBM2 خود ادامه خواهیم داد، این در حالی است که با بسیازی از شرکت های IT جهانی همکاری می‌کنیم. “

حافظه‌های ۸ گیگابایتی  HBM2 که شرکت سامسونگ عرضه می‌کند، در بالاترین سطح کارایی، اطمینان، و بهره‌وری در مقابل مصرف انرژی قرار دارد، که این شرایط تعهد سامسونگ را برای تولید بیشتر تراشه‌های DRAM افزایش می‌دهد. در این میان می‌توان اضافه کرد که تکنولوژی های HBM2 و TVS برای اخرین راهکار‌های تراشه‌های DRAM بکار رفته‌اند که ۸۵۰ مورد از آن منتظر ثبت اختراع، یا کاملا ثبت اختراع شده است.

در پایان مطلب می‌توان به این بخش اشاره داشت که، طی یک ملاقات درباره همین موضوع اعلام شده است که سامسونگ قصد دارد تا بیش از ۵۰ درصد از تولیدات HBM2 خود را تا نیمه اول سال میلادی آینده افزایش دهد. دیدگاه شما درباره این مطلب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist