حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۸ احتمالا با قیمت ۱۱۰۰ دلاری برای مدل پایه عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

در میان گزارش‌های مختلفی که از نسل بعدی آیفون اپل، یعنی آیفون ۸ منتشر شده‌است، گزارش جدیدی از سوی تحلیلگر جِی‌پی مورگان، رَد هال می‌گوید که نسل بعدی آیفون اپل حتی با وجود موجودی کم، در ماه سپتامبر (شهریور-اوایل مهر) در فروشگاه‌ها برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.. با گفته‌ی تحلیلگران، اگر مشکل موجودی کم پرچم‌دار جدید اپل حل نشود، احتمالا آیفون ۸ تا اوایل مهر عرضه نخواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رد هال گفته است:

به‌طور مهم، ما اعتقاد نداریم که برنامه‌ی تولید اپل هنوز هم با وجود گزارش‌هایی که درمورد تاخیر در عرضه از بهار منتشر شد، تغییر کند. ما انتظار میزان کمی خروجی EMS (سرویس تولید الکترونیک) در اواخر ماه سپتامبر برای مدل پرو و سپس بالا بردن تولید در ماه اکتبر با میزان تولید هدف که در اواخر اکتبر/ اوایل نوامبر به‌دست آمده است را داریم.

هال پیش‌بینی می‌کند که اپل، ۴۲.۲ میلیون آیفون در طول سه ماهه سپتامبر آینده خواهد فروخت که یک کاهش نسبت به ۴۵.۴ میلیون دستگاهی که اپل در طول سه‌ماهه سپتامبر سال گذشته فروخت، محسوب می‌شود. هال مانند تحلیلگران دیگر معتقد است که فروش آیفون، یک رشد قابل تشخیص را تجربه خواهد کرد و میزان فروش آیفون در سال ۲۰۱۸ افزایش خواهد یافت.

این اولین گزارشی نیست که این هفته درمورد آیفون ۸ و موجودی کم آن در زمان عرضه منتشر شده‌است. به‌تازگی، BlueFin در یادداشتی به سرمایه‌گذاران مدعی بود که موجودی آیفون ۸ در دسترس اپل برای سه‌ماهه سپتامبر، به ۵ میلیون دستگاه محدود خواهد شد.

هال انتظار دارد که مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۸ که مدل پایه محسوب می‌شود، با قیمت ۱۱۰۰ دلاری عرضه شود. مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز قیمت بالای ۱۲۰۰ دلاری خواهد شد. مدل‌های پایه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که سال گذشته عرضه شدند، به‌ترتیب دارای قیمت ۶۴۹ و ۷۶۹ دلاری هستند.

قطعا آیفون ۸، گران‌ترین آیفونی خواهد بود که تاکنون عرضه شده‌است. این افزایش قیمت، به‌دلیل هزینه‌ی تولید صفحه‌نمایش OLED بزرگ و حسگرهای دوربین سه‌بعدی پیشرفته در پشت دستگاه خواهد بود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی