حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ می‌گوید۱۵۷تن گلگسی نوت۷ بازیافت شده است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سال پیش ، سال سامسونگ نبود. این شرکت پس از عرضه ناموفق گلگسی نوت۷ و مشکلات آن ، به غیر از از دست دادن اعتماد مشتریان خود ، صدمه مالی زیادی نیز خورد. به هر حال سامسونگ آماری از نوت۷‌هایی که بازیافت شده‌اند را به بیرون داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حالا که گلگسی نوت اف‌ای(FE) به صورت رسمی رونمایی شده و  فروش آن از کره جنوبی شروع شده است سامسونگ بیانیه‌ای درمورد گلگسی نوت۷های بازیافت شده که از سال پیش جمع آوری شده‌اند منتشر کرد.

از آنجایی که نوت۷ عملا غیر قابل استفاده شده است سامسونگ تصمیم به جایگذاری باتری کوچیکتر ۳۲۰۰میلی آمپری در آن کرده است و گلگسی نوت اف‌ای را  متولد کرده است. خب چه اتفاقی برای بقیه نوت۷‌های جمع آوری شده افتاده است؟ جواب: بازیافت شده‌اند.

سامسونگ می‌گوید که ۱۵۷تن از انواع رنگ‌های گلگسی نوت۷ در طی فرایندی بازیافت شده‌اند.

البته این کمپانی تمامی قسمت‌های نوت۷ را بازیافت نکرده‌ است و قسمت‌هایی مهم مثل صفحه نمایش ، حافظه رم و دوربین را مورد استفاده مجدد قرار داده است که قرار است قسمتی از این موارد در گلگسی نوت اف‌ای مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین شرکت‌هایی مثل کنگلومرا به کمک سامسونگ برای بازیافت گلگسی نوت۷ آمده است. همچنین تمامی این کار‌ها بر روی اصول و مواردی مثل دوست داری محیط زیست انجام خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji