حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از اکسپریا ایکس زد پرمیوم قرمز رنگ لو رفت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، سونی

اگر به خاطر داشته باشید، چند هفته قبل تصویری از اکسپریا XZ Premium با رنگ قرمز به بیرون درز کرده بود که احتمال افزودن این رنگ به رنگ های اصلی پرچمدار جدید سونی را قوت بخشید. با این حال بعد از گذشت هفته ها از افشای آن تصاویر هنوز خبری از معرفی رنگ جدید برای اکسپریا XZ Premium نیست.

به نقل از سایت ایرانی اکسپریان:

امروز اتفاقات جدیدی پیرامون اکسپریا XZ Premium و رنگ جدید آن رخ داد که احتمال معرفی رسمی این رنگ را بیش از پیش میکند. تصاویری از این رنگ به دست ما رسید که نشان میدهد پروژه رنگ قرمز برای اکسپریا XZ Premium جدی تر از همیشه دنبال خواهد شد.

این رنگ بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، Rosso نامیده میشود. Rosso واژه ای ایتالیایی است که معنای قرمز میدهد. پس رنگ جدید اکسپریا XZ Premium در واقع همان قرمز است که سونی آن را احتمالا Rosso نامیده است.

سونی سابقه افزودن رنگ های جدید به رنگ های اصلی پرچمداران خود را داشت اما معمولاً این اتفاق برای یک بازار خاص و یا یک اپراتور مخصوص رخ داده بود. اتفاقی که به نظر این بار به صورت وسیع تر و برای بازارهای مختلفی واقع خواهد شد.

اسنادی دیگر که در دست ماست نشان میدهد که اکسپریا XZ Premium قرمز برای مناطق مختلفی در نظر گرفته شده است. علاوه بر ژاپن که معمولاً میزان رنگ های فانتزی در گوشی های سونی است، اروپا نیز خود را برای ورود رنگ قرمز اکسپریا XZ Premium آماده میکند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

اگه حاشیه اش کمتر بود قشنگ تر می شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com