حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی وی۳۰ در گیک بنچ رویت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، حتما بخوانید

امسال یکی از سال‌های بسیار خوب برای شرکت الجی است و به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد امسال را با دست پر تمام کند و قرار است به غیر از سری جی ، از نسخه جدید سری وی خود نیز یک تلفن همراه رونمایی کند. یکی از گوشی‌های الجی که هم اکنون همه منتظر رونمایی آن هستند الجی وی۳۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همه ما می‌دانیم که الجی قرار است گوشی جدید سری وی خود را در جریان نمایشگاه‌های IFA رونمایی کند. از این رو با نزدیک شدن به این نمایشگاه مشخصات سخت افزاری الجی وی ۳۰  در گیک بنچ مشاهده شده است.

هماینطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این گوشی قرار است با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ وارد بازار شود. همچنین دارای رم ۴گیگابایتی است و حافظه داخلی آن ۶۴گیگابایت است. به غیر از این مشخصات اگر نگاهی به سیستم عامل این گوشی نگاهی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که این گوشی قرار است با اندروید ۷٫۱٫۲ وارد بازار شود.

وجود باتری ۳۲۰۰میلی آمپری و دوربین‌هایی ۱۳مگاپیکسلی در پشت تلفن همراه از دیگر مشخصات این غول هستند.

البته نکته ناراحت کنند این است که خبری از نمایشگر دوم در این تلفن همراه نیست. البته با وجود نمایشگر ۱۸:۹ به نظر دلیلی به وجود این قابلیت در این تلفن وجود ندارد اما نکته خوشحال کنند وجود گواهینامه IP68 برای این تلفن همراه است.

سال پیش الجی وی ۲۰ در گیک بنچ توانست رقم ۱۵۵۴ را در تست تک هسته‌ای و رقم ۳۶۲۶ را در بخش چند هسته‌ای بدست آورد این  در حالی است که الجی وی ۳۰ در تصویر بالا در بخش تک هسته‌ای رقم ۱۸۹۹ را بدست آورده است و همچنین در بخش چند هسته‌ای نیز رقم ۶۳۵۰ را بدست آورده است.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji