حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوبیسافت به زودی بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ معرفی می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی، نینتندو

اگر شما صاحب نینتندو سوییچ می‌باشد و منتظر عناوین بیشتری از یوبیسافت برای کنسول خود هستید، از دانستن اینکه در آخرین نتایج مالی یوبسافت، این کمپانی فاش کرد که به زودی بازی‌های بیشتری برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی می‌کند خوشحال می‌شوید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در گزارشی از انجمن NeoGaf و Nintendo Everything مشخص شد که رونمایی از این بازی‌ها احتمالا در گیمزکام (Gamescom) روی خواهد داد. تابحال یوبیسافت عنوان Just Dance 2017 را برای نینتندو سوییچ عرضه کرده است، و عنوان بسیار مورد انتظار دیگر Mario + Rabbids Kingdom Battle احتمالا در انتهای سال جاری عرضه می‌شود.

از عناوین آینده یوبیسافت برای نینتندو سوییچ می‌توان به Rayman Legend Definitive Edition که به زودی به همراه Monopoly  و Just Dance 2018 عرضه می‌شود نام برد. بنابر این عناوین جدید ما اطمینان نداریم که یوبیسافت از چه عنوان دیگری ممکن است رونمایی کند، و باید برای فهمیدن آن تا آینده صبر کرد.

گیمزکام (Gamescom) از ۲۲ ام تا ۲۶ ام ماه آینده برگزار می‌شود. با اینکه نمی‌توان تایید کرد که رونمایی از عناوین جدید به طور قطعی رخ می‌دهد، اما اما زمان بسیار مناسبی برای یوبیسافت است تا این کار را انجام دهد.

نظر شما در باره بازی‌های یوبیسافت بر روی نینتندو سوییچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید