حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های آینده شیائومی به نمایشگر AMOLED ساخت شرکت سامسونگ مجهز خواهند شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شیائومی

در حالی که کمپانی‌های سامسونگ دیسپلی و الجی دیسپلی در حال کوشش برای ارائه بهترین تجربه کیفیت تصویر از یک پنل OLED به مشتریان هستند، شرکت چینی شیائومی، سامسونگ را به عنوان شریک تجاری‌اش انتخاب کرده و سفارش نمایشگری ۶ اینچی را با پنل AMOLED به این کمپانی کره‌ای داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق این قرارداد سامسونگ ۱ میلیون از این پنل را در ماه دسامبر و ۲٫۲ میلیون را در ماه ژانویه به این غول چینی تحویل داده ‌است. این درحالی است که این کمپانی ادعا می‌کند، سفارش صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی انعطاف پذیر OLED را به الجی داده است. اما انتظار می‌رود این قرار داد به دلیل تاخیر الجی در تولید انبوه این نمایشگر ناکام بماند.

شیائومی از این پنل در گوشی هوشمند Mi Note 2 با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره برده است. همچنین احتمالا از این پنل با رزولوشن QHD در محصول جدیدی از سری Note خود نیز استفاده کند.

به هر حال، شرکت سامسونگ ده ها میلیون پنل AMOLED را برای آیفون ۸ تولید می‌کند. همچنین طبق گزارشات منتشر شده، اپل در سال ۲۰۱۸ از صفحه‌نمایشی منحصر به فرد در آیفون‌های خود استفاده خواهد کرد که انتظار می‌رود ساخت شرکت سامسونگ باشد.

نظر شما درباره این همکاری چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا