حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است پوسته‌های محافظ dbrand طراحی محصول جدید سامسونگ را فاش کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

گلکسی نوت ۸ (Galaxy note 8) بزودی در روزهای آخر ماه آگوست رونمایی می‌شود. براساس شایعات گلکسی نوت ۸ شباهت بسیاری به گلکسی اس۸ ( صفحه خمیده دو گانه و  کناره های باریک ) خواهد داشت، اگرچه گوشه‌های آن کمی مربعی تر خواهد بود، در حالی که دوربین اصلی آن احتمالا دو گانه است و در کنار خود سنسور اثر انگشت را داراست.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه  بیشتر از یک ماه تا رونمایی از گلکسی جدید سامسونگ باقی مانده است، dbrand، یک شرکت آمریکایی معروف که سازنده پوسته‌های شخصی سازی گوشی‌های هوشمند است، در حال ثبت پیش خرید برای پوسته‌های گلکسی نوت ۸ می‌باشد. همچنین dbrand رندرهای گلکسی نوت ۸ را که بسیار به چیزی ک انتظار داریم شباهت دارند نمایش می‌دهد.

این شرکت می‌گوید که شما باید برای گلکسی نوت خود پوسته محافظ خریداری کنید زیرا به صورت اجتناب ناپذیر این گوشی از دست شما سر خواهد خورد. حتی اگر معجزه شد و این اتفاق رخ ندهدشما باید زمان‌های پایان ناپذیری را برای پاک کردن اثر انگشتتان از شیشه پشت گوشی صرف کنید. منطقی است که گلکسی نوت ۸ نیز مشابه اس۸ و اس۸+ دارای قسمت پشتی از جنس شیشه باشد.

در ابتدای سال جاری، قبل از اینکه سامسونگ  به صورت رسمی گلکسی اس۸ و اس۸+ را معرفی کند، dbrand پوسته هایی برای این گوشی‌ها معرفی کرد، که طراحی نهایی آنها را فاش کرد. بنابراین کاملا این امکان وجود دارد که ما در حال تماشای گلکسی نوت ۸ واقعی باشیم. البته در حال حاضر  نمیتوان از چیزی اطمینان داشت،  اما امکان اینکه این رندرها گلکسی نوت ۸ باشند بالاست.

همچنین این شرکت اطلاع داده است که تصاویری که در وبسایت آن‌ها موجود است لزوما طرح دقیقی از گلکسی نوت ۸ نیستند اما ممکن است که به طرح نهایی نزدیک باشند.

 

نظر شما درباره طراحی احتمالی گلکسی نوت۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید