حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی نزدیک به گوشی خوش قیمت نوکیا ۵ (Nokia 5)

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، نگاه ترنجی، نوکیا

نوکیا ۵ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده با نام تجاری معتبر محسوب می‌شود که می‌توان آن را تهیه کرد. این دستگاه با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو، ارزان تر از رقبای سرسخت خود نظیر گلکسی J7 2017 و هواوی P10 Lite ظاهر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شما با خرید نوکیا ۵، لیست بزرگی از امکانات را دریافت می‌کنید که نسبت به قیمت این دستگاه فوق‌العاده است. برای مثال در جعبه این گوشی هوشمند می‌توان هدفون خوبی را یافت، اما تمام ویژگی‌های آن به اینجا ختم نمی‌شود. بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم بوده که با رنگ ماتش توجه هر کاربری را به خود جذب می‌کند. همچنین نوکیا ۵ به لطف انحنایی که در گوشه‌های پنل پشتی‌اش دارد، ارگونومی خوبی پیدا کرده است. نوکیا ۵ همانند برادر بزرگش نوکیا ۶ از یک حسگر اثر انگشت در قسمت زیری نمایشگر بهره برده است که بسیار سریع بوده وعملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

نوکیا ۵ از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن HD 720p استفاده می‌کند که به لطف باتری قدرتمند ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، می‌توان انتظار شارژ دهی عالی را از این دستگاه داشت.

نوکیا ۵ تنها ۴۰ یورو از نوکیا ۶ ارزان‌تر است اما ویژگی‌های زیادی را نسبت به نوکیا ۵ در خود جای داده است. از جمله برتری های نوکیا ۶ می‌توان به بهره بردن از بلندگوهای استریو، نمایشگر بزرگتر با رزولوشن بالا، حافظه رم ۴ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. این درحالی است که نوکیا ۵ به رم ۲ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. با این حال نوکیا ۵ یک گوشی کامپکت محسوب شده و می‌توان به راحتی با یک دست با آن کار کرد، کاری که تقریبا با نوکیا ۶ غیر ممکن است. اما اوضاع برای برادر کوچک تر نوکیا ۵ یعنی نوکیا ۳ متفاوت است. نوکیا ۳ با کیفیت ساخت پایین‌تر، پردازنده ضعیف‌تر، حافظه داخلی کمتر، باتری کوچکتر و بدون حسگر اثر انگشت عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این میا‌ن‌رده خوش قیمت نوکیا چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alidarya

خوب چه کاریه J7 که خیلی سر تره با فرق حدود ۱۱۰,۰۰۰ تومان ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا