حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدید از پنل جلویی گلگسی نوت۸ در کنار گلگسی اس۸ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ قصد دارد تا امسال طرفداران خود را با گوشی‌های گلگسی اس۸ و نوت۸ شگفت زده کند و دو گوشی با تمامی امکانات را برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته است. از گلگسی اس۸ با طراحی جدید و دوربینی فوق‌العاده و صفحه نمایش بسیار زیبا و حالا خبراتی درباره معرفی گلگسی نوت۸ . در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خبر‌ها حاکی از این است که گلگسی نوت۸ قرار است در ۲۳آگوست یعنی ۹شهریور ماه معرفی شود. حال صفحه‌ای از طرفداران سامسونگ در توییتر عکسی از پنل جلویی پرچمدار جدید سری نوت این شرکت در کنار گلگسی اس۸ منتشر کرده است که نشان می‌دهد با یک صفحه نمایش بزرگ و بدون دکمه‌های خازنی روبرو هستیم.

اگر به تصویر دقت کنید می‌توانید متوجه تفاوت‌های این دو صفحه بشوید. گلگسی نوت۸ دارای گوشه‌هایی به ظاهر شکسته است و ظاهری مستطیلی به تلفن همراه داده است اما گلگسی اس۸ حالتی گرد در گوشه‌های خود دارد.

همچنین پنل به کار رفته در گلگسی نوت۸ همان پنلی است که در گلگسی اس۸ استفاده شده است و رزولیشنی ۱۴۴۰×۲۹۶۰ را به شما ارائه می‌دهد.

چند وقت پیش پستی درمورد پنل جلویی گلگسی نوت۸ منتشر کردیم و حالا می‌توانیم این پنل را با گلگسی اس۸ پلاس مقایسه کنیم.

با توجه به زمان باقیمانده تا ۹شهریور هنوز نمی‌توان به صورت کامل مطمئن شد که این همان گلگسی نوت۸ است که سامسونگ قصد معرفی آن را دارد و شایعات زیادی تا روز رونمایی به بیرون خواهد آمد.

نظر شما درمورد گلگسی نوت۸ چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با ارائه این تلفن فاجعه گلگسی نوت۷ را از بین برده و اعتماد مشتریان خود را بدست آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji