حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس ۵X و نکسوس ۶P از aptX پشتیبانی نخواهند کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

برای زمان بسیار زیادی، بسیاری از دستگاه‌های ما سیمی بودند. کیبوردها و موس‌ها سیمی بودند، هدفون‌ها، بلندگوها و کابل‌های شارژ هم سیمی بودند اما امروزه، شاهد عرضه‌ی دستگاه‌های بی‌سیم بیشتری هستیم. با این حال، بسیاری اعتقاد دارند که دستگاه‌های سیمی، معمولا عملکرد بهتری را ارائه می‌هند. به‌نظر می‌رسد که نکسوس ۵X و نکسوس ۶P شرکت گوگل از aptX که مخصوص دستگاه‌های بی‌سیم مثل هدفون‌ها است، پشتیبانی نخواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بسیاری از دوستداران موسیقی، احتمالا استفاده از هدفون ها و بلندگوهای سیمی را به بی‌سیم ترجیح می‌دهند اما شرکت کوالکام سعی می‌کند تا با استفاده از کُدِک aptX، عملکرد دستگاه‌های بی‌سیم را بهتر کند. متاسفانه، به‌نظر می‌رسد که دستگاه‌های نکسوس ۵X و نکسوس ۶P از aptX پشتیبانی نمی‌کنند و به همین دلیل، کاربران این دو گوشی نمی‌توانند از این کدک استفاده کنند.

کاربری در وب‌سایت Google Issue Tracker گفته است که نکسوس ۶P او از aptX پشتیبانی نمی‌کند؛ او تصور که این یک اشکال نرم‌افزاری یا یک ویژگی از دست رفته است. با این حال گوگل در جواب به او گفته است که «متاسفانه aptX و aptX HD در نکسوس ۶P و نکسوس ۵X پشتیبانی نمی‌شوند و تنها بر روی دستگاه‌های جدیدتر وجود دارد».

aptX یک کدک است که صدای باکیفیت‌تری را هنگام اتصال با بلوتوث ارائه می‌دهد. وجود این کدک برای هدفون‌های بی‌سیم، می‌تواند برای کسانی که زمان زیادی از روز را به گوش دادن موسیقی می‌پردازند، مهم باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی