حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو پرو ۷ پلاس در تصویری در کنار میزو پرو ۷ مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون

اخیرا تصاویر زیادی از گوشی هوشمند جدید کمپانی میزو، میزو پرو ۷ فاش می‌شود که صحفه نمایش خیره کنننده دوم آن را نشان می‌دهند، که در قسمت پشت آن و در زیر دوربین دوگانه قرار می‌گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حالی که ابتدا تصور می‌شد این نمایشگر از نوع E-Ink باشد، اما در تصاویر به صورت تمام رنگی دیده شد. از این نمایشگر برای گرفتن سلفی با دوربین اصلی می‌توان استفاده کرد و البته شما قادر به بازی کردن روی آن خواهید بود.

این دو گوشی هوشمند در تصویر زیر که کمی تار است نمایان هستند، که میزو پرو ۷ پلاس این بار در رنگ مشکی در سمت چپ در کنار میزو پرو ۷ طلایی دیده می‌شود.  علاوه بر آن این تصویر به ما ایده‌ایی در باره اختلاف اندازه بین این دو گوشی هوشمند می‌دهد، که همانطورکه مشاهده می‌کنید این اختلاف فاحش نیست.

برخلاف میزو پرو۷ که تایید شده است که از چیپست Heilo X30 مدیاتک استفاده میکند، طبق شایعات نسخه بزرگتر آن از اگزینوس ۸۸۹۵ که در گلکسی اس۸، اس۸+ و به زودی در گلکسی نوت ۸ وجود خواهد داشت بهره می‌برد. بنا به گفته برخی پرو۷ پلاس در دو نسخه عرضه می‌شود، نسخه‌ی پایه ۳۲۹۹ یوان معادل ۴۸۶ دلار آمریکا و بهترین نسخه آن ۳۷۹۹ یوان یا ۵۵۹ دلار آمریکا قیمت گذاری شده است.

هردو نسخه میزو پر۷ و میزو پرو ۷ پلاس تا انتهای این ماه به صورت رسمی معرفی می‌‎شوند، اما تا آن زمان به طور قطع بازهم اطلاعات بیشتری فاش خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید