حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیو رسمی جدید از الجی کیو۶

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، ال‌جی، تماشا کنید

الجی در این هفته سری جدید گوشی‌های میان رده خود با اسم Q را معرفی کرد. این گوشی ها که با نسبت تصویر ۱۸٫۹ قرار است وارد بازار شوند می‌خواهند تا بازار میان‌رده‌های این شرکت را از همیشه داغ تر کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

الجی در این هفته از سری جدید میان‌رده‌های خود یعنی سری Q رسما رونمایی کرد. این سری حاوی سه گوشی با مشخصات مختلف است. تفاوت این سه گوشی تنها در بخش حافظه داخلی و رم است و سه گوشی مورد نظر با اسنپدراگون ۴۳۵ وارد بازار خواهند شد.

الجی کیو۶(LG Q6) دارای حافظه داخلی ۳۲گیگابایتی در کنار ۳گیگابایت رم است ، الجی کیو۶ پلاس(LG Q6Plus) حافظه داخلی ۶۴گیگابایتی در کنار ۴گیگابایت رم را دارد و الجی کیو۶ای (LG Q6a) نیر دارای ۱۶گیگابایت حافظه داخلی و ۲گیگابایت حافظه رم است.

حال الجی ویدیویی رسمی  جدیدی درباره این سری را به بیرون منتشر کرده است که به اتفاق آن را تماشا می‌کنیم.

[aparat id=”z63cB”]

برای دانلود ویدیو میتوانید از طریق لینک‌های زیر کیفیت مورد نظر خود را دانلود کنید

۳۶۰۴۸۰ ۷۲۰

در این ویدیو جزئیاتی از این تلفن‌های همراه نشان داده می‌شود که یکی از این اطلاعات استفاده از آلمینیوم ۷۰۰۰برای ساخت این سه تلفن همراه است. با این موضوع دیگر نباید نگران خمیدگی این میانرده‌ها باشید.

از دیگر جزئیات می‌توان به وجود دوربینی ۱۳مگاپیکسلی اشاره کرد که ویژگی‌هایی مثل “Food Mode” و “Square Camera Mode” را شامل می‌شود.

نظر شما درمورد این میان‌رده‌ها چیست؟ آیا این سری می‌تواند باعث شود تا دیگر کمپانی‌ها نسبت تصویر ۱۸٫۹ را به میان‌رده‌های خود بیاورند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji