حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی نوت FE توسط iFixit تایید می‌کند که این، همان گلکسی نوت ۷ با باتری کوچک‌تر است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

به‌تازگی گروه iFixit، گلکسی نوت FE سامسونگ (Fandom Edition) را که همان نسخه‌ی بازسازی شده‌ی گلکسی نوت ۷ است، کالبدشکافی کرده‌است. با توجه به این کالبدشکافی، iFixit تایید می‌کند که گلکسی‌نوت FE، همان گلکسی نوت ۷ با باتری کوچک‌تر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ پیش از این درباره‌ی گلکسی نوت FE گفته بود که در این گوشی، باتری کوچک‌تری وجود دارد. با این حال، iFixit آن را کالبدشکافی کرده است تا آن را با گلکسی نوت ۷ که سال گذشته عرضه شد، مقایسه کند. این گوشی جدید همانند مدل سال گذشته، امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ را کسب کرده‌است؛ چرا که در ساختار، هیچ تفاوتی با گلکسی نوت ۷ ندارد.

پس از این که گزارش‌های زیادی درمورد آتش گرفتن خودبه‌خود گلکسی نوت ۷ منتشر شد، سامسونگ یک فراخوانی بزرگ را اعلام کرد و از اپراتورهای موبایل خواست تا از راه دور، گوشی‌ها را برای محافظت از مشتریان غیر فعال کنند و آنها را تشویق به پس دادن گوشی‌هایشان کنند.

سامسونگ درمورد گلکسی نوت ۷، بررسی بزرگی را انجام داد و در نهایت پی برد که عامل اصلی آتش گرفتن، باتری دستگاه است. پس از آن، سامسونگ تصمیم گرفت تا این گوشی را به‌عنوان گلکسی نوت FE عرضه کند. این دستگاه، در حال حاضر تنها در کره جنوبی در دسترس است و با توجه به ظرفیت باتری کمتر، عمر باتری آن مقداری کمتر است. قبل از مشکلی که برای این گوشی افتاد، گلکسی نوت ۷ نظرات بسیار مثبتی را دریافت کرده بود.

با توجه به گزارش‌های اولیه، فروش گلکسی نوت FE در کره جنوبی خوب است و سامسونگ احتمالا قصد دارد تا این گوشی را در بازارهای دیگر نیز عرضه کند. تا اواخر تابستان امسال، سامسونگ احتمالا از یک مدل جدید با نام گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی