حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فوری: سونی در IFA 2017 از سه تلفن هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد ؛ منتظر ایکس زد ۱ ، ایکس زد ۱ کامپکت و ایکس ۱ باشید

سایت androidheadlines دقایقی پیش در خبری مهم گزارش داد که سونی موبایل احتمالا در نمایشگاه IFA 2017 از سه تلفن هوشمند جدید اندرویدی رونمایی به عمل خواهد آورد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سایت androidheadlines به نقل از یک منبع معتبر به نام اندروید پیت گزارش داده است که سونی موبایل در نمایشگاه IFA 2017 از سه تلفن هوشمند جدید پرده برخواهد داشت. پیش از این گفته شده بود که ژاپنی‌ها در این نمایشگاه از یک تلفن بدون حاشیه رونمایی می‌کنند که سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. یک پرچمدار کوچک از مدل کامپکت و یک میان رده با دوربینی قدرتمند در دستور کار احتمالی سونی در نمایشگاه امسال ایفا می‌باشد.

سونی اسکپریا ایکس ۱

این تلفن ادامه دهنده راه موفق سری ایکس و تلفن بالارده‌ی اکسپریا ایکس می‌باشد. پردازنده اصلی این تلفن احتمالا اسنپدراگون ۶۶۰ است و ۴ گیگابایت رم ، این میان رده را به غولی رام نشدنی بدل خواهد کرد. دوربین ۱۹ مگاپیکسلی به همراه قابلیت ضبط فیلم‌های آهسته ۹۶۰ فریم این تلفن را در دسته‌ی تلفن‌های با ارزش خرید بالا قرار خواهد داد.

نکته منفی ایکس ۱ باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری آن است که در سال ۲۰۱۷ ضعیف به نظر می‌رسد.

سونی اکسپریا ایکس زد ۱

این تلفن به نوعی نسخه کوچک اکسپریا ایکس زد پرمیوم است که قرار است در بازار عرضه شود. ۴ گیگابایت رم به همراه پردازشگر اسنپدراگون ۸۳۵ این اسمارت فون را به یک تلفن واقعا قدرتمند بدل خواهد ساخت. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن Full HD ، دوربین ۱۹ مگاپیکسلی موشن آی به همراه امکانات جذاب دیگر ، سونی را در نیمه دوم سال سرافراز نگاه خواهد داشت. ظرفیت باتری این تلفن ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

سونی اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت

به نظر بنده اسم این تلفن اندکی سخت و عجیب و غریب است و باید برای آن مخفف بسازیم. این اسمارت فون دارای مشخصاتی بسیار شبیه به ایکس زد ۱ است اما با این تفاوت که اندازه نمایشگر آن ۴٫۸ اینچ می‌باشد. ظرفیت باتری ایکس زد ۱ کامپکت ۲۸۰۰ میلی آمپر است.

هنوز هیچ کدام از این مشخصات و اطلاعات توسط منبع معتبری تایید نشده است اما می‌توان به صحت آن‌ها تا حد زیادی امید داشت.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

میان رده فقط گلکسى اى٧

MOAZEZ

در مقابل XA1 ULTRA بیشتر شبیه به شوخیه و A5 2017هم در مقابل X جوکه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com