حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه بیکسبی دستیار صوتی سامسونگ توسط یک اینسایدر فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

همراه با معرفی گلکسی اس۸ (Galaxy S8) سامسونگ دستیار صوتی خود، بیکسبی را نیز معرفی کرد. بظر می‌رسید سامسونگ به موفقیت بیکسبی اطمینان داشت، نه تنها گفته شد که هوش مصنوعی رشد خواهد کرد تا روزی بخشی غیرقابل جایگزینی در تجربه مصرف‌کنندگان سامسونگ باشد بلکه حتی ساموسنگ دکمه‌ای فیزیکی در گلکسی S8 و S8+ قرار داد تا پشتیبان ادعای خود باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.تاکنون مصرف کنندگان قادر نیستند ک از یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بیکسبی به عنوان دستیار هوشمند استفاده کنند. قابلیت تشخیص صدای بیکسبی هنوز آفلاین است. بنابر برخی منابع بدون نام این تاخیر به علت کمبود منابع و قادر نبودن به آموزش استفاده کامل از زبان انگلیسی به بیکسبی بوده است اما حال به نظر می‌رسد این دستیار تقریبا آماده است.

بنابه گفته‌ی یک اینسایدر سامسونگ در ردیت دستیار صوتی بیکسبی بالاخره در ۱۸ام جولای، سه‌شنبه آینده لانچ می‌شود. این اطلاعات فاش شده به شکل یک ایمیل که به کارکنان اطلاع میدهد این ویژگی درشرف فعال شدن است و یک لینک برای سمینار اینترنتی برای اموزش آن ها میباشد. تا آنها برای پشتیبانی از مشتریان در آینده آماده باشند.

در همین حال کاربران و توسعه دهندگان در جستجوی راهی برای تغییر کاربری دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی هستند، اینگونه بنظر میرسد که مردم دستیار صوتی سامسونگ را ویژگی‌ مهمی نمیدانند.

بنظر شما بیکسبی شانسی برای تغییر این موضوع دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید