حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده‌ها، محدوده نوکیاهای ۲۰۱۷ را مشخص می‌کنند!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، نوکیا

اطلاعات تازه‌ای از پردازنده‌هایی که نوکیا قرار است در گوشی‌های جدیدش از آن‌ها بهره گیرد، منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان طور که می‌دانید برند تجاری نوکیا که حال متعلق به شرکت HMD است، تا کنون سه گوشی هوشمند میان‌رده اندرویدی را به بازار عرضه کرده است که یکی از آن‌ها به پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ و دیگری به پردازنده مدیاتک MT6737 مجهز شده که بسیار ناامید کننده است. اما طبق اطلاعات منتشر شده می‌توان گفت که این وضعیت ادامه‌دار نخواهد بود، به طوری که در آینده شاهد عرضه Nokia 7 با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰، Nokia 8 با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و Nokia 9 با پرچمدار پردازنده‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهیم بود.

همچنین ما در این لیست شاهد گوشی ارزان قیمتی بودیم که احتمال می‌رود با نام تجاری Nokia 2 معرفی شود. هرچند این دستگاه با اسنپدراگون ۲۱۲ کاربران قدرت را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد اما گزینه خوبی برای کاربرانی با بودجه محدود خواهد بود.

به نظر می‌رسد کمپانی HMD امسال با دست پر به میدان آمده و قرار است کاربران را از همه طیف ها به خود جذب کند. همچنین همکاری این شرکت با Zeiss نوید پرچمداری تمام عیار را می‌دهد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا