حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Colorful کارت گرافیک جدید خود را با خنک کننده مایع معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، کارت گرافیک

Colorful کارت گرافیک iGame GTX1080Ti Neptune W که از خنک کننده مایع بهره می‌برد را در سری جدید کارت‌های گرافیکی خود با نام نپتون معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

iGame GTX1080Ti Neptune W اولین کارت گرافیکی با خنک کننده مایع این شرکت است که با دارا بودن ۳۵۸۴ هسته CUDA و فرکانس پایه ۱۵۴۹ مگاهرتز کار می‌کند که در حالت Boost می‌تواند تا ۱۷۰۸ مگاهرتز افزایش یابد. برای بهبود عملکرد این کارت گرافیک با ماژول حافظه GDDR5X که با پهنای باند ۱۱Gbps فعالیت می‌کند، ساخته شده تا در بازی‌های جدید عملکرد قدرتمندتری داشته باشد.

Colorful نام خنک کننده مایع خود را Shielizer Cooler انتخاب کرده است. یکی از ویژگی‌های مهم آن نورپرازی RGB است که قادر به نمایش ۱۶.۸ میلیون رنگ است و توسط نرم افزار iGame Zone II می‌توانید آن را شخصی سازی کنید.

واتر بلاک و لوله‌های خنک کننده از فلز مس ساخته شده‌اند تا گرما را به خوبی به مایع خنک کننده انتقال دهند و سپس از مایع خنک کننده به رایاتور برسد. بر روی رادیاتور ۲ فن ۱۲۰ میلی متری با نویز تقریبا ۰ دسی بل قرار گرفته که کاملا بی صدا است و از طریفهدر فن به برد اصلی وصل می‌شود.

نظر شما درمورد کارت گرافیک جدید کمپانی Colorful چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور