حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی سی‌۷ ۲۰۱۷ (Galaxy C7 2017) شاید از ویژگی دوربین دوتایی برخوردار باشد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شرکت سامسونگ هیچ‌گاه نمی‌خواهد تا بازار تلفن‌های همراه خود را خالی بگذارد. هر ساله سری جدیدی به سری‌های گوشی‌های سامسونگ اضافه شده و شاهد ویژگی‌های مختلفی در هر سری هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ قصد دارد تا به بازار دوربین‌های دوتایی پا بگذارد. همه شنیده‌ها حاکی از این بود که اولین گوشی دو دوربینه این شرکت گلگسی اس۸ خواهد بود که متاسفانه شاهد وجود همچین ویژگی در این گوشی نبودیم. اما شایعاتی در زمینه وجود دوربین دوگانه بر روی گلگسی نوت۸ بر سر زبان ها افتاده است. اما برخی از گزارش‌ها حاکی از این است که گوشی میان رده از سمت سامسونگ قرار است که لقب اولین گوشی دو دوربینه از سمت سامسونگ را بگیرد. این تلفن همراه شاید Galaxy C7 2017 باشد.

هیچ چیزی از سمت سامسونگ به صورت رسمی مبنی بر عرضه گلگسی سی۷ نسخه ۲۰۱۷ منتشر نشده است. همچنین ممکن است این اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ نیز نباشد.

سامسونگ گوشی های گلگسی سی۱۰ و گلگسی جی۷ نسخه ۲۰۱۷ را دارد که گفته است ممکن است دارای دو دوربین در پشت دستگاه باشند. اگر هر کدام از این دستگاه‌ها زود تر از گوشی سی۷ به بازار عرضه شوند این لقب و عنوان از سی۷ به عنوان اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ گرفته خواهد شد. هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این گوشی یعنی گلگسی سی۷ ۲۰۱۷ منتشر نشده است.طبق گزارش ها ممکن است این تلفن همراه تنها برای بازار چین در نظر گرفته شده باشد اما شاید به دیگر کشور‌ها نیز درصورت تایید سامسونگ فرستاده شود.

همچنین اگر گلگسی نوت۸ نیز از این ویژگی برخوردار باشد می‌توان آن را اولین گوشی پرچمدار سامسونگ با دو دوربین در پشت خطاب کرد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pourya

سلام
گوشیهای سری C به صورت رسمی وارد ایران شده؟؟ مثلا C9 pro؟؟

عارف کمانی

سلام
خیر به صورت رسمی وارد نشدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji