حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی Xiaomi Redmi 5 همراه با مشخصات منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی، موبایل

بعد از درز کردن مشخصات Redmi 5a این بار تصاویر جدید Redmi 5 از وب سایت Weibo چین منتشر شد که در آن مشخصات این گوشی هوشمند گفته شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که انتظار می‌رفت Xiaomi Redmi 5 نیز مانند گوشی‌های اخیر این شرکت با دو پردازنده و رم عرضه می‌شود که یکی از این نسخه‌ها دارای اسنپدراگون ۶۲۵ با ۲ گیگابایت رم بوده و دیگری همراه با اسنپدراگون ۶۳۰ با ۴ گیگابایت رم است. همچنین ۱۶/۳۲ گیگابایت برای مدل رم ۳ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل رم ۴ گیگابیتی در نظر گرفته شده است. هردو نسخه از حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کنند و دو سیم کارت هستند.

گوشی هوشمند جدید شیائومی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۹۲۰x1080 است و دوربین اصلی آن یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بوده و در جلوی آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. باتری این گوشی ۳۶۸۰ میلی امپر است که نسبت به نسل قبل کمتر شده اما به دلیل پردازنده بهینه تر و اندروید ۷.۱.۱ انتظار میرود در عمل فرق خاصی با مدل قبل نداشته باشد.

 

نسخه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گوشی هوشمند Redmi 5 به ترتیب به قیمت های ۱۲۶، ۱۵۳ و ۱۶۲ دلار عرضه خواهند شد. نظر شما درمورد میان‌رده جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور