حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی از گلگسی نوت۸ در IFA 2017

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | IFA، اسمارت‌فون، سامسونگ

شرکت سامسونگ هرساله سری جدیدی از گوشی‌های نوت خود را به بازار معرفی می‌کند که دارای ویژگی‌های خاصی مانند وجود قلم هستند که در سری‌های دیگر این کمپانی شاهد این ویژگی نیستیم.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به غیر از آیفون۸ ، نوت۸ هم یکی از گوشی‌هایی است که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال وارد بازار شود. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است اما بیشتر افراد بر این باورند که این تلفن همراه ممکن است در جریان نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شود.

در حقیقت ممکن است این باور حقیقت داشته باشد. بر اساس یکی از گزارش‌های بدست رسیده نشان می‌دهد که ممکن است این گوشی در ۲۳آگوست رونمایی ‌شود. همچنین گزارشی دیگر نشان می‌دهد که این تلفن همراه در ماه آگوست در شهر نیویورک معرفی خواهد شد اما روز معرفی آن هنوز مشخص نیست.

بدون شک می‌توان گفت که نوت۷ نتوانسته صدمه‌ای به روحیه سری نوت وارد کند و سامسونگ می‌خواهد تا با ارائه نوت۸ شهرت خود را در سری نوت پس بگیرد. همانطور که سامسونگ قول داده بود با ارائه گلگسی اس۸ توانست کمی از اعتماد از دست رفته خود را پس بگیرد. این به این معنی است که شما می‌توانید بر روی سری جدید نوت حساب باز کرده و نگران بروز مشکلات قبلی نباشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji