حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تور AMD برای رونمایی از محصولات جدید خود آغاز شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

اخیرا اخباری منتشر شده است که شرکت AMD قصد دارد توری گسترده برای معرفی محصولات خود در قاره اروپا و امریکا برگذار کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گفته مسئولان شرکت این تور فقط در دو مکان توقف خواهد کرد و در بقیه سفر به صورت کامل در حال حرکت خواهند بود ، با این حال مقامات AMD عنوان کرده اند که کسانی که به اندازه کافی خوش شانس باشند می‌توانند از نمایشگاه  Radeon RX Vega Experience دیدن نمایند. اولین توقف شرکت AMD در باشگاه Akvárium واقع در بوداپست مجارستان خواهد بود که از ساعت ۲ تا ۷ به وقت شمال اروپا نمایشگاه Radeon Experience برگزار خواهد شد.

بعد از آن تیم رادئون به سمت ایالات متحده امریکا حرکت خواهد کرد و در PDXLAN (بزرگ ترین گردهمایی دوستداران قطعات کامپیوتری در شمال غربی امریکا) در شهر پورتلند اردو خواهد زد. تور این شهر از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ ماه ژوئیه سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

و اما آخرین توقف نمایشگاه رادئون در شهر لس آنجلس خواهد بود و در مقر کنفرانس SIGGRAPH ( کنفرانس مشهور مربوط به تکنولوزی های کامپیوتری ) خواهد بود. اخبار موثقی در دست هست که نشان میدهد شرکت AMD در کنفرانس SIGGRAPH جزئیات دقیق کارت های سری جدید وگا را اعلام خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد علی امیری