حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از ستاره بدون حاشیه شارپ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون

کمپانی ژاپنی شارپ قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئیه مترادف با ۲۶ تیر ماه دو گوشی هوشمند بی‌نظیر را معرفی کند. حال که تنها پنج روز تا این رویداد مانده است، تصویر تازه‌ای از این گوشی هوشمند در چین منتشر شده است که نوید گوشی‌ هوشمندی کاملا بدون حاشیه را می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نحوه طراحی این گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه بوده و به طرز عجیبی دقیقا مطابق تصویری است که در گذشته توسط Andy Rubin یکی از بنیانگذاران اندروید، منتشر شده بود.

به گفته منبع تصویر منتشر شده، ستاره جدید شارپ از یک زبان طراحی کاملا متفاوت بهره برده است به طوری که به نظر می‌رسد دوربین سلفی این دستگاه توسط برشی در وسط صفحه‌نمایش قرار گرفته که در نوع خود کم نظیر است. همچنین با توجه به طراحی این دستگاه احتمال می‌رود که حسگر اثر انگشت در پنل پشتی جای گرفته باشد.

گوشی های هوشمند جدید شارپ با کدهای FS8010 و FS8016 شناخته می‌شوند. طبق شایعات گذشته، تنها تفاوت بین این دو دستگاه پردازنده مورد استفاده در آن‌ها خواهد بود به گونه‌ای که FS8016 با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و FS8010 با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ ساخت شرکت کوالکام عرضه خواهد شد.

احتمالا هردو ستاره این کمپانی ژاپنی به نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸x1080، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شوند. همچنین این دو دستگاه از ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا بهره خواهند برد.

به نظر شما آیا این دو گوشی هوشمند می‌توانند سبب موفقیت این کمپانی ژاپنی شوند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا