حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آی‌اواس ۱۱ بتا ۳ قابلیت پخش زنده صفحه‌نمایش دستگاه را به ارمغان می‌آورد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

حدود یک ماه از معرفی جدیدترین سیستم‌عامل موبایل اپل، یعنی آی‌اواس ۱۱ می‌گذرد و تاکنون سه نسخه‌ی آزمایشی از آن برای توسعه‌دهندگان منتشر شده‌است. همچنین این سیستم‌عامل برای کسانی که علاقه‌مند به نصب این سیستم‌عامل بر روی دستگاه اپلی خود هستند نیز در دسترس قرار گرفته‌است. در آی‌اواس ۱۱ بتا ۳ که به تازگی برای توسعه‌دهندگان منتشر شده‌است، برای اولین بار شاهد اضافه شدن ویژگی پخش زنده صفحه‌نمایش دستگاه هستیم که می‌تواند برای کسانی که عاشق بازی‌های موبایلی هستند، خبر خوبی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی آی‌اواس ۱۱، اشکالات رفع شده‌اند و شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جزئی هستیم. شاید مهم‌ترین ویژگی که به بتا ۳ اضافه شده، قابلیت پخش زنده صفحه‌نمایش دستگاه باشد. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید هر چیزی که بر روی صفحه‌نمایش آیفون‌تان نمایش داده می‌شود را ضبط کنید.

در صفحه‌ای که برای این قابلیت وجود دارد، گزینه‌ی «Start Broadcast» دیده می‌شود که با لمس آن، ضبط آغاز می‌شود اما وجود کلمه‌ی «Broadcast» می‌تواند نشان دهنده‌ی این باشد که اپل احتمالا به‌زودی، قابلیت پخش زنده پیش‌فرض را اضافه خواهد کرد.

این قابلیت برای کسانی که عاشق بازی‌های موبایلی هستند، یک قابلیت کاربردی محسوب می‌شود. احتمالا این قابلیت از سرویس‌های YouTube Gaming ،Twitch و Ustream پشتیبانی خواهد کرد اما می‌توان انتظار عرضه‌ی سرویس پخش زنده اختصاصی اپل را نیز داشته باشیم. در حال حاضر، Twitch اولین سرویس و YouTube Gaming، دومین سرویس برتر پخش زنده بازی است.

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن این قابلیت به سیستم‌عامل آی‌اواس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی