حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ولوو پول‌استار XC60؛ آقای خاص

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو

هیچکس از ولوو متنفر نیست.دلیلش هم مشخص است ولوو همه‌ی سلایق را جذب می‌کند.ایمنی؟ولوو سازنده‌ی ایمن‌ترین خودروها در دنیاست.پیشرانه؟پیشرانه های پیشرفته‌ی ولوو جای حرف برای منتقدان نمی‌گذارد و هر چه شما بخواهید اعم از ظاهر و باطن برای شما فراهم است.حالا ولوو مدلی را به بازار می‎فرستد که در بین خوب‌ها عالی عمل می‌کند.مدل XC60  .اول آن‌ که موتور آن هیبریدی است.پس کم‌مصرف و اقتصادی عمل می‌کند. دوم آن که ۴۲۱ اسب‌بخار توان در اختیار راننده می‌گذارد که آن را تبدیل به قوی‌ترین خودروی تاریخ ولوو می‌کند. برندی تحت عنوان PoolStar که خودروهای لوکس ولوو را تولید می‌کند وظیفه‌ی تولید این شیک‌پوش سوئدی را بر عهده گرفته است.

امکانات رفاهی و ایمنی هم تکمیل است.در ۵٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد و گیربکس هوشمند توانایی آن را دارد که در مواقع بحرانی مثل دورزدن،سبقت گرفتن و وارد شدن به بزرگراه عملکرد بهتری داشته باشد. ولوو در ادعایی اظهار داشته این خودرو برای رانندگان واقعی ساخته شده است.در مورد برند پول‌استار هم گفته می‌شود به‌زودی برند مستقلی خواهد شد و تیم مدیریتی و تصمیم‌گیری جداگانه‌ای خواهد داشت.قرار است پول‌استار به تولید خودروهای الکتریکی نوآورانه و با عملکرد بالا بپردازد.

مدل معمولی این خودرو در بازار ایران موجود است و قیمت آن از ۲۳۲ تا ۲۵۰ میلیون تومان متغیر است.در بازار کارکرده هم حداقل ۱۷۸ میلیون تومان برای خرید آن کنار بگذارید.گفتنی است مدل پول‌استار مدلی ویژه است که احتمال ورود آن به بازار ایران چندان زیاد نیست.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین جعفری