حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی از آیفون ۸ را تماشا کنید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شرکت اپل هر سال قصد دارد تا با معرفی گوشی جدید سنت هر ساله طراحی خود را شکسته و تلفن همراهی با طراحی جدید وارد بازار کند. از ایفون ۶و ۶اس گرفته تا آیفون ۷ و حالا آیفون ۸! هر سال قبل از معرفی رسمی تلفن‌های همراه همیشه افرادی هستند که سعی به ارائه طرحی مفهومی از این تلفن‌های همراه  دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طراحان چینی دوباره دست به کار شده‌اند و طرح مفهومی جدیدی را برای آیفون معرفی نشده عرضه کرده‌اند که نشان می‌دهد آیفون۸ به این شکل خواهد بود.

این تلفن همراه به دست کانال معروف “EverythingApplePro” رسیده است و برای ما ویدیو‌ای از این طرح مفهومی گرفته و در کانال یوتویوب خود منتشر کرده است که پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید.

[aparat id=”v5mPi”]

همانطور که در ویدیو مشاهده نمودید ، این تلفن همراه از سمت صفحه نمایش شباهت عجیبی به الجی جی۶ دارد و دکمه خانه در آن به صورت مخفی است.

اما در قسمت پشت شاهد دوربینی عمودی شده هستیم که به نظر نمی‌رسد شرکت اپل بخواهد همچین کار عجیبی را برای طراحی تلفن همراه خود انجام دهد.

از طرفی دیگر می‌توان خوشحال بود که بلاخره حاشیه از سمت لبه‌های گوشی کمتر از قبل شده و به زیبایی گوشی افزوده است اما از طرفی سنت قدیمی اپل را شکسته است.

نظر شما درمورد این طرح مفهومی از آیفون۸چیست؟ اگر این همان آیفون۸ باشد شما حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji