حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا گوگل پیکسل ایکس ال ۲۰۱۷ بدنه‌‌ای حساس به فشار خواهد داشت؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

احتمالا با شنیدن جمله بدنه حساس به فشار یاد HTC U11 پرچمدار موفق HTC افتاده باشید. گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال ۲۰۱۶ را شرکت HTC تولید کرد و ظاهرا این شرکت امسال نیز تولید این دو تلفن را بر عهده خواهد داشت. اچ‌تی‌سی برای پیکسل‌های جدید سخت افزاری جدید و همانند پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است.

امروز صبح خبری در خصوص رندر جدید گوگل پیکسل ۲ را با هم در ترنچی خواندیم. ظاهرا گوگل پیکسل ۲ (یا همان گوگل پیکسل ۲۰۱۷) دارای تغییرات اندکی از نظر طراحی نسبت به قبل خواهد بود با این تفاوت که نسبت تصویر نمایگشر این تلفن از ۱۶:۹ به ۱۸:۹ تغییر پیدا خواهد کرد. علاوه بر پردازنده نسل جدید اسنپدراگون ۸۳۵ و میزان رم بیشتر ، باید منتظر قابلینی همانند Edge Sense در U11 باشیم.

این بدنه حساس به فشار دسترسی راحت‌تر به دستیار صوتی گوگل را احتمالا به ارمغان خواهد آورد و برخی از قابلیت‌های جدید در آن گنجانده خواهد شد. گوگل پیکسل ایکس ال ۲ دارای دوربینی بزرگ‌تر نسبت به قبل خواهد بود و خوشبختانه ( یا شاید هم متاسفانه!) خبری از دوربین دوگانه نیست. نمایشگر ۱۴۴۰P نیز همانند گذشته زینت بخش این اسمارت فون خواهد بود. شاید جک ۳٫۵ میلیمتری در این گوشی نیز حذف شود و دوست‌داران موسیقی بیش از پیش نگران تغییرات صورت گرفته بشوند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com