حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

EVGA از کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti FTW3 HYBRID رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

شرکت EVGA که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کارت گرافیک در دنیا به شمار می‌رود، امروز از جدیدترین محصول خود به نام EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 HYBRID رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق روال گذشته کارت های سری HYBRID این شرکت از سیستم خنک کننده مایع ترکیبی با مدار بسته استفاده می‌کنند به این معنا که کولانت که به عنوان یک سیال خنک کننده در سیستم کولینگ این کارت استفاده شده است امکان تعویض شدن را ندارد. همچنین علاوه بر سیستم خنک کننده مایع، یک فن شبیه نسخه رفرنس نیز بر روی کارت وجود دارد که به کمک سیستم خنک کننده اصلی می‌شتابد.

طبق گفته EVGA، سیستم کولینگ مایع این شرکت که به ICX معروف است ویژگی های کاملاً منحصر به فردی را داراست که به نسبت شرکت های دیگر برتری دارد، علاوه بر داشتن ۱۱ گواهی‌نامه بین المللی برای ثبت این تکنولوژی نوین، سیستم خنک کنندگی ICX دمای پردازشگر گرافیکی (GPU) را به طرز قابل توجهی کاهش می‌دهد.  البته این سیستم خنک کنندگی فقط پردازشگر گرافیکی را خنک نمی‌کند بلکه مدارهای تغذیه VRM و حافظه کارت گرافیک نیز توسط این سیستم کاملا خنک می‌شوند.

 

از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک می‌توان به کیفیت ساخت بی‌نظیر و بک‌پلیت بسیار مقاوم آن که از خم شدن کارت به علت وزن بالا جلوگیری می‌کند، اشاره کرد. هیت سینک این کارت گرافیک بسیار حرفه‌ای ساخته شده و کل سطح GPU، مدار رگولاتور ولتاژ (VRM) و ماژول‌های حافظه کارت گرافیک را در بر می‌گیرد.

 

 

EVGA ادعا می‌کند که سیستم خنک‌کننده خود به نسبت رقبا کاملا برتری محسوسی دارد و می‌توان آن را جزو بهترین سیستم های خنک کننده کارت گرافیک در دنیا حساب کرد!

طبق گفته این شرکت، کارت جدید مجهز به ۹ سنسور پیشرفته گرماست که بر روی مدار چاپی کارت گرافیک نصب شده است و امکان نظارت کامل دما و وضعیت کارت را به کاربر خواهد داد.

 

 

پردازشگر گرافیکی این کارت شامل ۳۵۸۴ هسته کودا، فرکانس پایه ۱۵۶۹ مگاهرتز، فرکانس بوست ۱۶۸۳ مگاهرتز و فرکانس مموری ۱۱۰۱۶ مگاهرتز می‌باشد.

نظر شما درباره کارت گرافیک‌های جدید EVGA چیست؟ آیا پس از فاجعه‌ای که این شرکت مرتکب آن شد می‌تواند اعتماد کاربران را بار دیگر به دست آورد؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

واقعا وسوسه کنندست. حیف که برا ما ایرانیا بیش از حد گرونه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد علی امیری